kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

اخبار کوتاه از فوتبال




برگزاری اردوی پرسپولیس در واراژدین
اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر واراژدین برگزار خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس بنا به درخواست برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم اردوی ۱۲ روزه خود را در کشور کرواسی برگزار خواهد کرد. این اردو قرار است در شهر واراژدین که فاصله کمی با زاگرب پایتخت کرواسی دارد برگزار شود.هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها و کمپ تمرینی هم در این شهر رزرو شده است.
صنعت نفت به اردوی داخلی می‌رود
قرار است تیم فوتبال صنعت نفت هفته آینده برای شروع تمرینات خود راهی یک اردوی داخلی شود.صنعت نفت بعد از مشخص کردن سرمربی جدید این روزها به دنبال جذب بازیکن است تا هر چه سریعتر کار خود را برای فصل جدید آغاز کنند.طی چند روز گذشته صنعت نفت با چند بازیکن جدید قرارداد بسته و با تعدادی از بازیکنان خود هم تمدید کرده‌اند.روز دقیق تمرینات صنعت نفت مشخص نشده اما قرار است از اواسط هفته‌ آینده تمرینات خود را استارت بزنند. قرار است صنعت نفت به یک اردوی داخلی برود و احتمال دارد شروع تمرینات این تیم با حضور در این اردوی داخلی باشد. همچنین بعد از مشخص شدن یکی از دستیاران پرتغالی صنعت نفت قرار است به زودی دستیاران پائولو به طور کامل مشخص شوند. کاظم فرحانی مربی گلرهای فصل قبل صنعت نفت به احتمال فراوان در فصل جدید هم در سمت خود فعالیت می‌کند.
واکنش طاهری به شایعه جدایی‌اش از استقلال
مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به شایعه جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.دیروز خبری مبنی بر جدایی بیژن طاهری از استقلال و حضور یک دستیار خارجی در این تیم برای فصل بعد منتشر شده است.بیژن طاهری در این باره گفت:من از بعد از بازی با ذوب‌آهن هیچ خبر جدیدی ندارم و هیچ تماسی هم از طرف باشگاه گرفته نشده است. ما در این مدت در تعطیلات بودیم و اطلاعی از شرایط نداریم.وی درخصوص شایعه جدایی‌اش گفت: قرارداد من با استقلال تمام شده و اگر من را خواستند که در خدمت شفر و تیم هستم اگر هم نخواهند برای تیم دعا می‌کنم و باز هم استقلالی می‌مانم.
درخواست عجیب مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد
مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها از آنها خواسته تا با سه بازیکن فصل گذشته این تیم تبریزی قرارداد امضا نکنند.هوشنگ نصیرزاده با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری فسخ قرارداد برخی از بازیکنان این تیم را ‌اشتباه دانسته و از باشگاه‌ها در خواست کرده است سه بازیکن این تیم به نام‌های مسیح زاهدی، سید احمد موسوی و کوروش ملکی را جذب نکنند.این بازیکنان قرارداد خود را به دلیل عدم تعهدات باشگاه گسترش فولاد تبریز به طور یک طرفه فسخ کرده‌اند و از طریق سازمان لیگ برتر این اقدام صورت گرفته است اما مدیرعامل گسترش فولاد در اقدامی عجیب به جای طرح شکایت به کمیته تعیین وضعیت چنین نامه‌ای را به تمام باشگاه‌ها و البته سازمان لیگ ارسال کرده است.موسوی و زاهدی پس از فسخ یک طرفه قرارداد خود با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کرده‌اند.
آخرین اخبار از فعالیت تیم‌های باشگاهی ایران
* مجتبی حق‌دوست هافبک دو فصل پیش استقلال و فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قرارداد سه ساله به تیم فوتبال ذوب‌اهن اصفهان پیوست. همچنین باشگاه ذوب آهن در ادامه فعالیت‌های خود در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، «مارین سیلوا فرناندز» مهاجم برزیلی را به خدمت گرفته است.این بازیکن ۲۶ ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مینیرو برزیل و شارجه امارات را در کارنامه خود دارد.
* مجید باقری نیا، مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز با حضور در دفتر مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان و دیدار و گفت‌وگو با وی، موافقت باشگاه سپاهان را برای حضور رضا میرزایی به مدت یک فصل به صورت قرضی را فراهم آورد.
* وینگو بگوویچ بعد از جلسه با مدیران باشگاه گل گهر سیرجان قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد. لازم به ذکر است ۱۰ بازیکنان فصل گذشته گل‌گهر سیرجان قرارداد خود را تمدید کردند.
* رضا آقابابایی فصل گذشته را در تیم خونه به خونه پشت سر گذاشت، اما شرایط مبهم این تیم به نظر می‌رسد راهی برای جدایی بازیکنان باقی نگداشته است.پس از اینکه بسیاری از بازیکنان نام دار تیم نظیر روح الله باقری، حمید دیوسالار و سجاد آشوری به تیم‌های دیگر پیوستند، رضا آقابابایی 21 ساله نیز مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفت تا اولین مهاجمی باشد که مدیران تراکتورسازی به تیم خود اضافه کردند.قرارداد مهاجم 178 سانتی متری جدید تراکتورسازی سه ساله خواهد بود.