kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
گلایه تکراری کشتی‌گیران از گرمای خانه کشتی

چیلر ورزشگاه آزادی از کار افتاد!

دستگاه سرماساز ورزشگاه بزرگ آزادی بار دیگر از کار افتاد و کشتی‌گیران حاضر در اردوهای تیم ملی در حالی‌که خود را آماده حضور در بازی‌های آسیایی می‌کنند، از شدت گرما دچار مشکل شدند.

به گزارش ایسنا، ورزشگاه بزرگ آزادی به عنوان نماد و آبروی ورزش ایران سال‌هاست با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کند؛ از دپوی زباله و اتومبیل‌های اسقاطی گرفته تا پروژه‌های نیمه‌کاره و رها شده.
ورزشگاه آزادی در ابتدا به سه دستگاه چیلر بزرگ برای تهویه و خنک کردن قسمت‌های متعدد این مجموعه بزرگ تجهیز شد اما دو دستگاه چیلر چند سالی است از کار افتاده‌اند و تنها دستگاه موجود نیز گاه در فصول گرم از کار می‌افتد و همین امر مشکلات زیادی را برای ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی ایجاد می‌کند.
در حالیکه کشتی‌گیران حاضر در اردوهای تیم ملی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند، بار دیگر دستگاه چیلر این مجموعه از کار افتاد تا گرمای زیاد خانه کشتی باعث گلایه حاضرین در اردو شود.
در حالی چیلر مجموعه آزادی چند روزی کار می‌کرد قبل از تعطیلات اخیر برای سرویس به پیمانکار سپرده شد اما در همین حین بخش دیگری از سیستم دچار مشکل شد تا جایی که طی سه روز گذشته دستگاه چیلر خانه کشتی که محل برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی است، کاملا از کار افتاده و گرمای شدید خانه کشتی باعث گلایه شدید کشتی‌گیران و کادر فنی تیم‌های ملی شده است. گفته می‌شود مسئولان ورزشگاه آزادی قول داده‌اند تا امروز این مشکل را برطرف کنند.سال گذشته نیز همین مشکل باعث گلایه کشتی‌گیران حاضر در اردوهای تیم ملی شده بود.