kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
استاندار همدان:

وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در همدان رضایت‌بخش نیست




همدان- خبرنگار کیهان:
استاندار همدان گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در همدان رضایت‌بخش نبوده است و تاکنون 46 میلیارد از 130 میلیارد تومان و حدود 47 درصد اعتبارات روستایی در استان جذب شده است.
محمدناصر نیکبخت در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار کرد: 261 میلیارد و 200 میلیون تومان مجموع فاز نخست و دوم تسهیلات روستایی ابلاغ شده که تاکنون فقط 46 میلیارد تومان جذب شده است.
وی تبیین کرد: در مورد انتقال پساب همدان به منطقه ویژه جهان‌آباد توافقی را چند سال پیش منعقد کردیم و قرار شد به صورت رایگان این کار انجام شود ولی با انجام آن مخالفت کردند به همین سبب با وزیر نیرو در این زمینه صحبت کردیم و فعلاً وزارت نیرو متعهد شد تا 40 میلیارد تومان برای پساب اختصاص دهد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: سطح درآمدی استان در سال 686-97 میلیارد تومان معین شده که 85 درصد آن از محل درآمدهای مالیاتی است و در بخش هزینه کرد نیز 80 درصد اعتبار استان همدان ابلاغ شده در حالی که تا پایان سال قبل تنها 50 درصد اعتبارات ابلاغ می‌شد.
سید اسکندر صیدایی عنوان کرد: امسال در بخش اعتبارات تملک و دارایی به میزان 69 میلیارد و 100 میلیون اعتبار داریم که باید توزیع شود و مجموع استانی این سه مورد 317 میلیارد و 500 میلیون تومان است که باید بین شهرستانها توزیع شود.