kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

اخبار کوتاه از فوتبال


اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در اتریش
تیم ملی فوتبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی برزیل امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف بلاروس خواهد رفت. فوتبال ایران پیش از این، تجربه دو دیدار تدارکاتی مقابل بلاروس را داشته که یکبار با نتیجه 2 بر یک شکست خورده و یک بار هم تساوی 2 - 2 حاصل کار دو تیم بوده است. دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلاروس چهل‌وششمین دیدار کشورمان مقابل تیمی از اروپای شرقی است.

ارائه گزارش «فساد در فوتبال» پس از جام‌ جهانی

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 درباره زمان ارائه گزارش پرونده «فساد در فوتبال»، گفت: ارائه گزارش به بعد از جام جهانی و بازگشت تیم ملی موکول شد. براساس این گزارش، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از سال گذشته و پس از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس با تشکیل پرونده «فساد در فوتبال»، پیگیر این موضوع شد. در این مدت اعضای این کمیسیون طی گفت‌وگوهایی جزئیات جلسات، پرونده و مباحث مرتبط با این پرونده را تشریح کردند. در همین راستا، مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نام برخی از چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع و برخی نیز به عنوان متهم در پرونده «فساد در فوتبال» وجود دارد.

تعیین تکلیف سرمربی نفت در رور دوشنبه

حضور پرویز مظلومی در تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی منتفی شد و ظاهرا دستمزد زیادی که این مربی از باشگاه نفت درخواست کرده یکی از دلایل اصلی منتفی شدن او در تیم نفت مسجدسلیمان بوده است. به گزارش فارس، هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه (فردا) تشکیل جلسه می‌دهد تا سرمربی فصل آینده این تیم را انتخاب کند.گفته می‌شود مجتبی تقوی به احتمال فراوان سرمربی فصل آینده نفت مسجد سلیمان خواهد شد.

ادعای سرپرست فولاد در خصوص آینده فرکی

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار تمدید قرارداد حسین فرکی تمام شده است و او سال بعد در فولاد خوزستان می‌ماند. حسین ابن قاسم در مورد وضعیت حسین فرکی و اینکه آیا این مربی سال بعد در فولاد خوزستان می‌ماند، عنوان کرد: کار حسین فرکی تمام شده است و او سال بعد در فولاد خوزستان می‌ماند. فرکی 30 یا 31 اردیبهشت پای خود را عمل می‌کند.وی در مورد اینکه فرکی اعلام کرده نیاز دارد چند روز برای تصمیم‌گیری نسبت به سال آینده فکر کند، خاطرنشان کرد: مدیر برنامه‌های حسین فرکی هستم و برای سال بعد قرارداد او را امضاء خواهم کرد.