kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
از دید مجرمان و خائنین، پلیس خوب، پلیس فحش خور و دست بسته است

واکنش کاربران فضای مجازی به هجمه های اخیر علیه نیروی انتظامی و گشت ارشاد

انتشار فیلم برخورد مامور زن گشت ارشاد نیروی انتظامی با دختر بدحجاب و دفاع عجیب برخی مسئولان و رسانه‌های اصلاح‌طلب از هنجارشکنی دختر بدحجاب و هجمه علیه نیروی انتظامی و این مامور وظیفه‌شناس، واکنش برخی کاربران فضای مجازی را در پی داشت.






برخی کاربران در مطالب خود بر لزوم حفظ اقتدار پلیس تاکید کرده و با محکومیت هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون توسط افراد بد حجاب، خواستار پرهیز از واکنش‌های مسئولان در حمایت از قانون‌شکنان شده‌اند.
برخی از واکنش‌ها و کامنت‌های کاربران فضای مجازی در ادامه می‌آید.
*... این فیلم صحنه‌سازی بود. برخورد پلیس زن خوب نبود ولی اول اون خانم کشف حجاب کرده توهین کرد بعد پلیس عصبانی شد و کاملا هم برنامه ریزی شده بود.
*از دید مجرمان و تبهکاران و البته خائنین، پلیس خوب، پلیس فحش و کتک خور و دست‌بسته و گوشت قربونی مثل خیابان پاسدارانه.
*صورت مسئله عوض شده به جاي اينكه با اون مزدور اجير شده و سناريوشون برخورد قاطع بشه و ديه اون خانم پليس كه انگشتش شكسته و صورتش رو زخمي كردن بگيرن ميخوان اون پليس وظيفه‌شناس رو توبيخ كنن ... هرگز مگه ما مرديم!
*... معلوم بود عمدا داره فحاشی میکنه که مأمورو بهم بریزه و فیلمشونو بگیرن.
*بنده فارغ التحصيل رشته حقوق هستم و كاملا جرم بودن دختر كشف حجاب كرده و فحاشي‌هاي مداوم او به علاوه فيلمبرداري پنهاني و انتشار آن در فضاي مجازي و دست آويز قرار دادن دشمنان داخلي و خارجي براي كوبيدن نظام، محرز هست.
*سناریوی فیلم طراحی شده برخورد همراه با گستاخی و حرمت‌شکنی با مأمور قانون که در فضای مجازی منتشر شده حالت مشمئزکننده‌ای دارد و از آن مشمئزکننده‌تر موضع‌گیری معاون امور زنان رئیس‌جمهور است.
*هنجارشکن اگر احساس کند حمایت سیاسی هم دارد، از فردا گروه‌های سازمان یافته هنجارشکنی جری‌تر
 می‌شوند.
*اول سلاح رو از دست نیروی انتظامی گرفتند و نتیجه‌اش شهادت عزیزان در خیابان پاسداران شد و حالا می‌خوان اعتماد به‌نفس رو از این عزیزان بگیرند و نتیجه ...
*... چطور اونی که کشف حجاب می‌کنه می‌تونه فیلم بگیره و همه جا پخش هم بکنه ولی وقتی یکی در مقابل این قانون‌شکنی فریاد سر می‌ده باید مورد توبیخ مستقیم وزیر کشور واقع بشه؟
*... به جای برخورد با متخلف و عامل اصلی با متخلفی که عملش معلول عمل مجرم و متخلف اصلیست برخورد می‌کنند. حالا با مامور هم برخورد کردید الان با این هنجارشکن و قانون شکن و به حکم خدا اهانت‌کن چه می‌کنید؟ با این علامت‌هایی که به این قانون‌شکن‌ها می‌دهید دنبال چیستید؟ از نظر شما‌ها متخلف حقوقش بیش از حقوق جامعه و حق‌الناس است.
*چرا وزیر کشور برای پیگیری رفتارها و پوشش نامتعارف بانوان دست به قلم نمی‌شود؟ متاسفانه عکس‌العمل‌های این چنینی مسئولین باعث جری شدن خانم‌هایی می‌شود که رفتارهای نامتعارف دارند.
*ای کاش حقوق شهروندی اون زمانی که طلبه ناهی از منکر در تذکر به بی‌حجاب بی‌حیا به شهادت رسید هم برای مسئولین این اندازه مهم بود.
*مگر توهین به مأمور جرم نیست؟ مگر قانون مجازات زندان برای آن تعیین نکرده؟ پس چرا مدعیان قانون و مقررات خود را به خواب زده و یا گوششان نمی‌شنود؟
*بازهم خودشیرینی و ادای روشنفکری برای جلب آرا.
*کاری به این ندارم که مامور انتظامی تخلف کرده یا نه، اون جای خودش. ولی میخوام بدونم تمکین از دستور مامور قانون جایی داره یا نه؟ تو آمریکا وقتی پلیس دستور ایست و خروج از خودرو رو میده کوچک‌ترین حرکت خارج از دستوری به کشته شدن فرد خاطی ختم میشه، این یعنی حرف اول رو قانون‌مداری و توجه به قوانین و تمکین از دستور مامور قانون میزنه، وزیر کشور محترم هم در قبال مسائل دیگه موضع‌گیری بفرمایند، مشکلات موجود بیشتر از یه کلیپ ارزش رسیدگی داره.
* در تیتر خبرها می‌آورند: برخورد «بد» گشت ارشاد با یک دختر ولی گفته نمی‌شود: «فحاشی و بد دهنی و بی‌شرف خطاب کردن مامور دولت».
* بنده خودم بارها شاهد برخورد مودبانه خواهران نیروی انتظامی در مقابل بعضی بانوان واقعا هنجارشکن در ملأ عام بوده و در مقابل، شاهد حرف‌های رکیک و زشت آن بانوان قانون‌شکن و حتی کتک‌کاری با نیروی انتظامی بوده‌ام.
*... در حالی که همه روزه شاهد شهادت این مرزداران امنیت جامعه در جای جای این مملکت هستیم، آیا سزاوار است توسط عده‌ای قانون‌شکن و بداخلاق با صفت زشت و ناروای «بی‌شرف»! مورد عتاب قرار گیرند.
*پلیس قوه قهریه نظام است و کاملا حق دارد مجرم را به زور هم که شده جلب کند. اگر قصد کار فرهنگی دارید وزارت فرهنگ و ارشاد رو مسئول کنید.
*قوانین حمایت از پلیس در برخورد با قانون‌شکنان را نخوانده‌ام اما می‌دانم اولین قدم برای براندازی در هر کشوری، شکستن اقتدار نیروهای انتظامی و پلیس آن کشور است.