kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۳۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
سردار سلامی خطاب به رژیم صهیونیستی:

راهی برای فرار ندارید به اندازه یک عملیات بیت‌‌المقدس ما هستید




جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به ایراد سخن پرداخت. مرکز ثقل این سخنرانی هشدار به صهیونیست‌ها و تهدید موجودیت این رژیم جعلی و کودک‌کش بود. سردار سلامی، قدرتمندانه خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: ما شما را خوب می‌شناسیم، شما بسیار آسیب‌پذیر هستید، شما نه عمق و نه عقبه دارید، شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید. او هشدار داد که هر نقطه‌ای از سرزمین تحت‌اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب است، این پدیده جدید است. شما راهی برای فرار ندارید و در دهان اژدها زندگی می‌کنید.
سردار حسین سلامی اخطار خود به اسرائیل را اینطور ادامه داد: جبهه مقاومت بسیار مقاوم‌تر از گذشته است، فکر نکنید جنگ‌های جدید مثل جنگ سال 2008، 33 روزه و 51 روزه است، این تصور باطلی است. دیده‌اید که جبهه مقاومت وقتی با تکفیری‌ها می‌جنگد چگونه آنها را جارو می‌کند و چگونه علف‌های هرز را از سر راه برمی‌دارد. شما هرگز قوی‌تر از آنها نیستید. شرارت‌هایتان زیاد شده است.
وی افزود: گوش کنید هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک‌ترین هدف موجودیت شماست. کوچک‌تر از آن هدفی نیست. شما نمی‌توانید دومینوی‌اشغال سرزمین را وقتی که سربازان و شهروندانتان فرار می‌کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و زود از کار می‌افتند.
مراقب رفتارتان باشید
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ به آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه دل نبندید، آنها وقتی می‌رسند که شما نیستید مثل رسیدن یک آمبولانس برای یک فردی که مُرده است و فقط می‌تواند او را تا قبرستان مشایعت کند. پس مراقب رفتارتان باشید. محاسبات خطرناک نکنید. به گزارش فارس، سردار سلامی‌ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز روز میلاد ایثار، شهادت، آزادگی، ظهور و تجلی نور الهی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی امام حسین(ع) مظهر همه فضائل و تجلی همه زیبایی‌های عالم است.
وی ابراز داشت: درس‌ها، عبرت‌ها، حجت‌ها و آموزه‌های بزرگی را انقلاب حسینی فراروی بشریت قرار داد. نهضت حسینی به همه ما آموخت تنها راه نجات و سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد. پیکار با ستمگران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، کوچکی و قلت یک سپاه هیچ دلیلی برای ترک میدان جهاد نیست. اگر فرزندان‌مان قطعه قطعه شوند و خانواده‌هایمان به اسارت بروند دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد.جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ امام حسین(ع) از پدرش امیرالمؤمنین (ع) آموخته بود که اگر قومی میدان جهاد را ترک کند ذلیل خواهد شد. او به ما آموخت که باید در مقابل ظلم ایستاد و با عزت زندگی کرد. تنها مفاهیمی که زندگی مسلمانان را تصویر و توصیف می‌کند،‌ عزت، شرافت، کرامت، آزادگی و استقلال است.
سردار سلامی‌ تصریح کرد: این آموزه‌های دلنشین الهام‌‌های بزرگی است که پس از 1400 سال امام بزرگ انقلاب اسلامی بر اساس آن عناصر و مفاهیم زیبای عاشورا و بر اساس آن جاودانگی‌ها،‌ رشادت‌ها و شجاعت‌ها سرشت وجود یک نهاد نیرومند به نام سپاه را با آن شکل داد. وی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در عاشورای 61 هجری شکل گرفت به همین دلیل است که می‌بینیم مردان این سپاه هم از روزی که لباس مقدس سبز جهاد را به تن کرده‌اند یک لحظه میدان جهاد را ترک نکرده‌اند، از خطرات نترسیده‌اند و مانند کوهی از آرامش در قلب امواج طوفانی حوادث ایستادند و سپر بلای امت اسلام شدند و هرگز شکوه امپراتوری‌ها آنها را از میدان جهاد باز نداشت.
برخی دوستان ...
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: می‌دانید دشمنان رهبری عظیم‌الشأن این انقلاب که هدایت‌گر امت در همه این بحران‌های سخت بوده است را مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. آنها عملیات روانی خود را علیه سپاه سنگین کرده‌اند. ما از دشمنان گله‌ای نداریم اما گاه می‌بینیم برخی از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمنان می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، اما ما یاد گرفتیم وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ و از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند. سردار سلامی‌ گفت: امروز می‌بینید وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند کالای ایرانی را مصرف کنید مفهوم آن این است که ما به درجه‌ای از علم، صنعت،‌ تکنولوژی، فناوری و تولید رسیده‌ایم که دیگر می‌توانیم همه نیازهایمان را از داخل تأمین کنیم. درواقع این ما هستیم که دشمنان‌مان را تحریم می‌کنیم. این یعنی شکوفایی اقتصادی ما.
بزرگ‌تر از مشکلاتمان هستیم
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌خواستند ما را از نفوذ در مناطق مورد نظر محروم کنند ما توانسته‌ایم سرزمین‌های زیادی را از سیطره دشمنان خارج کنیم، امروز جهان اسلام میدان جنگ علیه مستکبران است اما آنها نتوانسته‌اند هیچ کاری از پیش ببرند. به آنان چند توصیه داریم، اولاً دقت کنید به آمریکا، انگلیس، رژیم سعودی می‌گوییم که ملت ایران هیچ تغییری نکرده است همان انقلابیون سربلند، با شور و شعور و شوق با اوج وفاداری از نظام‌شان دفاع می‌کنند. به شما خط‌کش می‌دهیم به 22 بهمن نگاه کنید و آن را مقایسه کنید ببینید چه چیزی در میان عظمت این ملت جزء فداکاری و شور و شعور می‌بینید. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فکر نکنید نظام ما ضعیف شده است ما امروز از هر زمانی در بُعد دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نفوذ منطقه‌ای و تسلط بر سیاست‌های شما قوی‌تر هستیم، سر جایتان بنشینید. فکر نکنید که مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی است بر جدایی مردم از نظام. ما در بخش‌هایی مشکلات داریم اما بزرگ‌تر از مشکلات‌مان هستیم و آنها را حل می‌کنیم، اما هرگز مشکلات ما از مشکلات شما دشمنان خدا کمتر نیست.
آرزوی خلع سلاح را به گور می‌برید
سردار سلامی اظهار داشت: شما آمریکایی‌ها با 40 میلیون زیر خط فقر چه می‌کنید؟ می‌دانید همه آنها کارت‌های تغذیه ملی دارند و شب‌ها در خیابان‌ها می‌خوابند به آنها برسید. به انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها می‌گوییم به مشکلات اقتصادی مردم خود توجه کنید. به سعودیی که 35 درصد جمعیت آن زیر خط فقر زندگی می‌کنند نیز می‌گوییم به مشکلات خود توجه کنید. مردم ما هم بهتر از مردم شما زندگی می‌کنند، هم شیک‌تر می‌پوشند هم بهتر می‌نوشند هم بهتر مسافرت می‌کنند و هم صبورتر، شکیباتر، شریف‌تر و با شرافت کامل زندگی می‌کنند. وی گفت: این را هم بدانید اگر فکر کنید تحت هر شرایطی ایران متعهد به تعهدات خود است اگر شما از تعهدات خودتان دست بردارید، این هم یک ادراک‌اشتباه است. ما نه دست از دفاع از مظلومان و مستضعفان برمی‌داریم و نه قدرت دفاعی‌مان را کاهش می‌دهیم. آیا عاقلانه است در حالی که شما ما را تهدید می‌کنید ما خود را خلع سلاح کنیم؟ نه؛ این ممکن نیست. این آرزو را به گور خواهید برد.