kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

حضور وزیر امور خارجه در تمرین تیم ملی فوتبال

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش، برای ملی‌پوشان در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
ظریف در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در اردوی تیم ملی گفت: پیگیر فعالیتهای شما برای حضور در جام جهانی هستم و هفته گذشته نیز نشستی مشترک با مسئولین ریاست جمهوری و وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و تصمیمات خوبی هم در این جلسه گرفته شد و قرار شد بهترین حمایت را از تیم ملی ایران انجام دهیم و شخص آقای رئیس جمهور منتظر هستند تا زمانی که شما به ایران بازگشتید و پیش از اینکه دوباره به سمت مسابقات جام جهانی بروید، در مدت زمان کوتاه حضورتان در تهران شما را دیدار کنند. ایشان شخصا برای شما آرزوی موفقیت داشتند و از من خواستند که به شما اعلام کنم که دولت تمام تلاشش را برای حمایت از شما انجام خواهد داد.
تشکر کی‌روش از حضور ظریف
پس از صحبتهای محمدجواد ظریف،‌ وزیر امور خارجه و هیات همراه وی، کارلوس‌کی‌روش نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد. سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: از حضور شما در اردوی تیم ملی تشکر و قدردانی می‌کنم. حضور شما موجب دلگرمی و شور و اشتیاق ما می‌شود و مسئولیت ما را دو چندان می‌کند. وی در ادامه افزود: در سه سال گذشته حضورم در تیم ملی ایران، انگیزه و تعهد بازیکنان و کلیه کادر تیم ملی فوق‌العاده بوده و مطمئنا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حضوری پرقدرت در جام جهانی برزیل باعث افزایش حس غرور برای ملت ایران شویم و در پایان باز هم از حضور شما تشکر می‌کنم.