kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

بازار داغ نقل و انتقالات در لیگ والیبال

بازار نقل و انتقالات لیگ والیبال داغ است، در حالی که گفته می‌شود میزان خراسان با 4 ملی‌پوش والیبال به توافق نهایی رسیده، شهرداری ارومیه و متین ورامین همچنین به دنبال جذب مثلث طلایی والیبال ایران هستند.
تیم والیبال میزان خراسان با مهدی مهدوی برای عقد قرارداد وارد مذاکره شد. میزان که در این فصل با هدایت رضا مومنی مقدم ملی‌پوش سابق و مربی جوان تیم ملی نوجوانان کار خود را آغاز کرده، چند ملی‌پوش دیگر از جمله رحمان داودی، علی مباشری و فرهاد ظریف را نیز به خدمت گرفته است. از سوی دیگر باشگاه شهرداری ارومیه درصدد جذب مثلث طلایی والیبال ایران یعنی سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی است. در حالی که پیش از این علیرضا فداکار، مدیرعامل باشگاه متین تاکید کرده بود این سه بازیکن را برای دومین سال متوالی در ترکیب متین ورامین حفظ خواهد کرد، گفته می‌شود مسئولان شهرداری ارومیه پیشنهاد خوبی را برای جذب این سه بازیکن ارائه کرده‌اند اما نکته قابل تامل در نقل و انتقالات این دوره لیگ برتر والیبال تلاش چند باشگاه برای جذب کریستین ساوانی ایتالیایی است.
ساوانی که امسال از تیم ملی والیبال ایتالیا خداحافظی کرده، چند پیشنهاد از تیم‌های والیبال عربی و همچنین باشگاهی از چین نیز دارد. باید دید در نهایت باشگاه‌های ایرانی می‌توانند این بازیکن شاخص را به خدمت بگیرند یا خیر. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال معمولا تا پایان مهرماه ادامه پیدا می‌کند. با این حال باشگاه‌های مدعی نظیر شهرداری ارومیه، میزان، متین ورامین، کاله و ... از همین حالا درصدد جذب بازیکنان شاخص برآمده‌اند.