kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
استاندار همدان:

قوانین ناکارآمد و موازی برای سرمایه‌گذاران حذف می‌شود

استاندار همدان گفت: قوانین ناکارآمد و موازی مانع سرمایه‌گذاری در استان را حذف می‌کنیم.
همدان- خبرنگار کیهان:
استاندار همدان گفت: قوانین ناکارآمد و موازی مانع سرمایه‌گذاری در استان را حذف می‌کنیم.
محمد ناصر نیکبخت در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان، افزود: امروز هیچ اولویت و ضرورتی مهم‌تر از مبحث سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال برای استان نیست.
وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا راه سرمایه‌گذاران برای ورود به استان تسهیل شود و در این راستا، علاوه بر حذف قوانین و مقررات مانع و ناکارآمد، ضروری است تا پاسخ استعلام‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری از ارگانها و سازمانهای مختلف در اسرع وقت داده شود. نیکبخت یادآور شد: البته رعایت مقررات زیست محیطی و منابع طبیعی در امر توسعه و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی لازم است اما باید این دستگاهها نیز با دید مثبت به سرمایه‌گذاری بنگرند و تعامل لازم را داشته باشند. وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها، سرمایه‌داران را دشمن می‌دانند و با تنگ نظری بسیار عمل می‌کنند که باید این دیدگاه اصلاح شود تا توسعه استان اتفاق بیفتد.
استاندار همدان مدیران استان را به همکاری با سرمایه‌گذاران و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل فراخواند و اظهار داشت: با مدیری که پاسخ‌گو نباشد یا پاسخ‌های غیرموجه بدهد، برخورد می‌کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: جذب سرمایه برای ایجاد صنایع مادر و بزرگ ضرورت کار ما برای توسعه استان است اما نباید صنایع کوچک را هم از یاد ببریم.