kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

برگزاری کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری

کنگره ملی 14 هزار شهید جامعه کارگری دیروز با حضور رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در شرکت ساپکو برگزار شد.


به گزارش تسنیم، در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهدای شاخص کارگری کشور، از مجموعه کتاب زندگینامه شهدای کارگری و مجموعه مستند در حریم لاله‌ها رونمایی شد. رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی بزرگداشت 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور طی سخنانی اظهار داشت: ده‌ها هزار شهید جان خود را تقدیم کردند تا اسلام ناب بماند.
سردار غلامحسین غیب‌پرور افزود: اسلامی که به برکت انقلاب رشد کرد در ادامه راه خود مورد هجوم دشمنان قرار گرفت و آنها تلاش کردند تا به هر نحوی این اسلام را از پای درآورند اما هرگز موفق نشدند.
غیب‌پرور با بیان اینکه امروز دشمن کمر به نابودی انقلاب بسته است، ادامه داد: کدام عقل ساده‌ای است که باور کند بهانه‌های آمریکا در برجام خلاصه می‌شود و کدام عقل ساده‌ای است که باور کند آمریکایی‌ها با تضعیف دفاعی و موشکی ما دست از سر ما برمی‌دارند. آمریکا به چیزی کمتر از نابودی انقلاب راضی نیست و از هر دشمنی که بتواند در این مسیر انجام دهد فروگذار نمی‌کند.
وی با ‌اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: آیا زمان آن نرسیده است که اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه باور کنیم؟ ما دارای کشور پهناوری هستیم که خداوند به واسطه نیروی انسانی پتانسیلی بی‌نظیر به کشور ما داده و ما از نظر ذخایر معدنی هم کشوری ثروتمند هستیم ما قطعا می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آئیم و این موضوع را تمدن ایرانی - اسلامی‌ ما ثابت کرده است.