kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

هزینه شام خوردن با پسر ترامپ !



  هزینه خوردن شام با پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که برای اهداف اقتصادی به هند سفر کرده است، ۳۸ هزار دلار اعلام شد.
به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای یک سفر غیررسمی به منظور ارتقای پروژه‌های خانوادگی خود به هند رفته است، قرار است با حضور نخست وزیر هند به ایراد سخنرانی در زمینه سیاست خارجی بپردازد.
روزنامه‌های هندی با اختصاص یک صفحه کامل به تبلیغات درباره ورود پسر ترامپ و آخرین پروژه‌های برج ‌سازی وی پرداختند. همچنین این فرصت برای مشتریانی که قصد خرید واحدهایی را در املاک ترامپ دارند، فراهم شده است تا با ترامپ جونیور دیدار کنند و این پیشنهاد در برخی آگهی‌های منتشر شده است.
در یکی از این آگهی‌ها آمده بود: «ترامپ اینجاست، شما هم دعوت هستید؟ به جلسه گفت‎وگو و صرف شام با دونالد ترامپ جونیور بپیوندید.»
در این آگهی از خریداران خانه خواسته شده است تا با پرداخت هزینه رزرو در حدود 38 هزار دلار در این جلسه شرکت کنند.
دونالد ترامپ جونیور و برادرش اریک از سال گذشته و پس از پیروزی پدرشان در انتخابات ریاست‌جمهوری مسئولیت برنامه‌های روزانه سازمان ترامپ را برعهده گرفتند.
گروه‌های ناظر معتقدند آگهی‌هایی مربوط به دیدار با ترامپ جونیور و ارائه یک سخنرانی در حوزه سیاست خارجی آن هم در یک سفر تجاری، جریان پیچیده‌ای را به وجود می‌آورد.
جوردن لیبوویتس، مدیر ارتباطات بخش شهروندان در واشنگتن که یکی از منتقدان خانواده ترامپ است، گفت: کسانی که می‌خواهند سیاست آمریکا را تحت تاثیر قرار دهند با پرداخت هزینه ناچیز یک آپارتمان می‌توانند با یکی از نزدیکترین افراد به رئیس جمهور آمریکا لابی کنند.
سازمان ترامپ در هند بیشترین نهاد تجاری را نسبت به سایر کشورها دارد.