kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

اقدام غیراخلاقی موسسه کفن و دفن



فعالیت یک مرکز تدفین در ایالت کلرادو آمریکا به جرم فریبکاری و فروش غیرقانونی اجساد به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش رویترز، فعالیت مرکز تدفین «Sunset Mesa» در ایالت کلرادو آمریکا به دلیل فروش اجساد مردگان بدون اجازه خانواده آنها به حالت تعلیق درآمد. این مرکز متعلق به فردی به نام «مگان هس» است که در کنار فعالیت اصلی خود به فعالیت جانبی فروش غیرقانونی اعضای بدن افراد فوت ‌شده نیز مشغول بوده است.
حکم تعلیق این مرکز پس از آن صادر شد که خانواده‌های برخی افراد فوت‌ شده با انجام برخی آزمایشات متوجه شدند آنچه که تحت عنوان خاکستر جسد عزیزانشان (پس از سوزاندن) به آنها تحویل داده شده، بیشتر شبیه سیمان است تا خاکستر انسان!
پس از ورود ناگهانی ماموران اف‏بی‎آی در هفته گذشته، اقدام قانونی علیه مرکز «سان ست مسا» و خانم «مگان هس» مالک آن صورت گرفت. ورود ناگهانی ماموران اف‎بی‎آی به این مرکز پس از گزارش ماه گذشته رویترز درباره اقدامات مشکوک صورت ‌گرفته در آن انجام شد.
در گزارش مربوط به تعطیلی این مرکز آمده است که پس از ورود ناگهانی ماموران اف‌بی‌آی به این مرکز، آنها با جست‌وجو توانستند کیسه‌هایی از سیمان و بتون خشک ‌شده را کشف کنند.
با کشف این کیسه‌ها مشخص شد که مرکز مذکور به جای سوزاندن افرادی که پیش از مرگ خواستار سوزانده شدن جسد خود شده بودند، در یک اقدام غیراخلاقی و فریبکارانه، اعضای بدن آنها را فروخته و ترکیبی از سیمان و بتون خشک ‌شده را به عنوان خاکستر باقیمانده از جسد تحویل خانواده آنها ‌داده است.
کارکنان سابق مرکز «سان ست مسا» پیشتر به رویترز گفته بودند در این مرکز شاهد تکه تکه کردن اعضای بدن افراد متوفی و فروختن آنها بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، فعالیت مربوط به فروش اعضای بدن نیز در همان ساختمان انجام می‌شده است.