kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
با حضور جمعی از مراجع و علمای قم

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان کشتی نفت‌کش در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد





مراسم بزرگداشت جان‌باختگان کشتی نفت‌کش با حضور حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی نظری منفرد در مراسم بزرگداشت جان‌باختگان کشتی نفت‌کش سانچی که در مسجد اعظم قم برگزار شد با بیان جایگاه شهدا در نزد خداوند اظهار داشت: خداوند متعال انسان‌ها را با روش‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌دهد و این نیز یکی از این آزمون‌های الهی بود.
وی کسانی را که در راه خدمت به وطن کشته می‌شوند شهید نامید و افزود: کسانی که در راه خدمت به کشور و کسب رضای خداوند در این حادثه کشته شدند با شهدا محشور می‌شوند.
استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز خرسندی از همدردی مردم ایران در حوادث اخیر در کشور خاطرنشان کرد: ابراز همدردی مردم ایران با حادثه‌دیدگان زلزله، سیل و جان‌باختگان کشتی نفت‌کش قابل تقدیر بوده و این حرکت مردمی باعث پیشرفت کشور است.
این مراسم با حضور حضرات آیات شبیری زنجانی، علوی گرگانی، متولی حرم حضرت معصومه(س) و همچنین جمعی از اعضای جامعه مدرسین، استاندار قم، جمعی از مدیران استانی و مردم انقلابی استان قم در مسجد اعظم برگزار شد.