kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

آمارسازی مسئولان جشنواره موسیقی فجر برای جبران ضعف‌ها(اخبار ادبی و هنری)





در حالی سایت بلیت‌فروشی جشنواره از فروش کامل بلیت‌های برخی اجراها خبر می‌دهد که در این کنسرت‌ها صندلی‌های خالی بسیاری به چشم می‌خورد.
به گزارش فارس، از همان روزی که بلیت‌فروشی سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر در دو سایت آغاز شد، از تبلیغات انجام شده پیدا بود که این دوره از جشنواره حداقل به لحاظ فروش موفق نخواهد بود.
در ادامه رسانه‌ها نیز به همین موضوع پرداختند و از تبلیغات ضعیف جشنواره و سایت‌های بلیت فروشی گفتند. اما حمیدرضا نوربخش رئیس‌جشنواره ، دلیل کمبود مواد تبلیغاتی مانند تیزر و... را فیلتر مقطعی تلگرام و اینستاگرام دانست.
با توجه به شرایط تبلیغات و البته نوع جدول‌بندی این دوره جشنواره، انتظار استقبال چندانی از سوی مخاطبان موسیقی نمی‌رفت؛ تا اینکه به یکباره یکی از سایت‌های بلیت فروشی، از فروش کامل صندلی‌های این‌کنسرتها خبر داد.
اما وقتی مخاطبان به سالن می‌رفتند با شمار زیاد صندلی‌های خالی هم مواجه می‌شدند!
به نظر می‌رسد این اقدام که هنوز معلوم نیست از سوی سایت بلیت فروشی صورت گرفته یا از سوی ستاد جشنواره، برای فرار به جلو و عادی نشان دادن شرایط فروش و پوشاندن ضعف اساسی  جشنواره در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی باشد. اما آنچه می‌توان از شواهد و مشاهدات عینی دریافت این است که جشنواره در زمینه اعلام آمار فروش صادق نیست.