kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

تقابل دیدنی‌هاشمی – شاهین‌طبع در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال



در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال تقابل حساس مهرام و پتروشیمی برگزار خواهد شد و شاگردان هاشمی و شاهین‌طبع برابر یکدیگر به میدان می‌روند.
در جریان مسابقات این هفته که امروز شهرهای ماهشهر، تبریز، گرگان و تهران میزبان هستند، در حساس‌ترین دیدار پتروشیمی صدرنشین لیگ و تنها تیم بدون شکست مسابقات میزبان مهرام خواهد بود. تقابل این دو تیم همیشه حساسیت ویژه‌ای داشته که کاملا تحت شعاع تقابل سرمربیان دو تیم یعنی مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع است. در یک طرف میدان پتروشیمی تاکنون شکستی نداشته و هیچ تیمی نتوانسته ترمزش را بکشد و در خانه نیز شکست‌ناپذیر نشان داده و در طرف مقابل مهرام به میدان می‌آید که اکنون در رده سوم است و روندی رو به‌ رشد داشته‌است. باید دید بالاخره تیمی می‌تواند ترمز مدافع عنوان قهرمانی را در این فصل بکشد یا نه.
علاوه‌بر حساسیت در بازی جنوب، در شمال ایران نیز رقابتی حساس برگزار می‌شود. شهرداری گرگان و یس‌آل گرگان داربی این شهر را برگزار می‌کنند. یس‌آل در هفته‌های گذشته شرایط رو به رشدی داشته و توانسته چند پیروزی خوب بدست بیاورد و قطعا در این مسابقه وضعیت بهتری نسبت به حریف همشهری‌اش دارد. برنامه کامل بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:
دوشنبه 11 دی 1396
* دانشگاه آزاد ......................................................... پالایش نفت آبادان (ساعت 16)
* شهرداری گرگان ......................................................... یس آل گرگان (ساعت 16)
* پتروشیمی بندرامام .................................................................... مهرام (ساعت 16)
* شهرداری تبریز .............................................................. نیروی زمینی (ساعت 16)