kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان تهران عنوان شد

خدمت‌رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه و بسیج


دیروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان تهران برگزار و در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت سردار نصیری، سردار شاهچراغی به‌عنوان فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) معرفی شد.
پیش از ظهر دیروز در مراسمی در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه این استان معرفی و از زحمات فرمانده سابق تقدیر شد. در این مراسم سردار غیب‌پرور، سردار فضلی و مسئولان استان تهران از نهادها و دستگاه‌های کشوری، دانشگاهی و لشکری حضور داشتند.
فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم اظهار داشت: همه این سمت‌ها ادای دین و امانتی نزد ما برای انجام وظیفه است. باورم بر این است که انقلاب اسلامی محکوم به پیروزی است و هیچ راهی جز پیروزی ندارد.
فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه بسیج و سپاه یار و همراه همیشگی مردم بوده و هستند، گفت: هر جا نیاز به حضور بسیج و سپاه بوده است، در میدان حضور داشته و تلاش کرده‌اند تا مشکلات را برطرف سازند. شاهچراغی ادامه داد: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز تلاش می‌کند تا بتواند در کنار مردم، اهداف والای انقلاب اسلامی و نظام را پیش ببرد و نیروهای بسیج و سپاه همواره گوش به فرمان ولی‌فقیه و فرمانده معظم کل قوا خواهند بود. همچنین در این مراسم سردار غیب‌پرور رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخن پرداخت. وی وظیفه امروز را در قبال نعمت امام و رهبری انقلاب؛ ایستادگی دانست و تأکید کرد: صحنه دفاع پیشِ رو بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده و برای حفظ و نگهداری انقلاب در عرصه‌های مختلف باید مجاهدانه پاسداری کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص افزود: باید مراقب باشیم که به زخارف دنیا آلوده نشده و مجاهدانه کار کنیم تا امر فرج تسهیل گردد. مردم همواره ثابت کرده‌اند که دینشان را به انقلاب ادا کرده‌اند و بر ما پاسداران و مسئولین است که اولین وظیفه خود را مردم ‌داری قرار دهیم.
غیب‌پرور همچنین گفت: مادامی که خادم مردم باشیم برکات الهی بر ما ساری و جاری است و انقلاب اسلامی اقتضاء می‌کند به پشتوانه مردم در تمامی سنگرها حاضر بوده و از ارزش‌های انقلاب حفاظت و حراست کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: در جمهوری اسلامی اگر باور کنیم که مسئولیت‌ها نزد ما امانت است بدون شک دوران مسئولیت، سنگر خدمت و افتخار خواهد بود.