kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

افشاگری رسانه صهیونیستی از طرح اسرائیل برای داعش(اخبار ادبی و هنری)


روزنامه اسرائیلی جروزالم پست به نقل از مرکز اطلاعات تروریستی و اطلاعاتی اسرائیل نوشت که منافع این کشور با داعش در برابر ایران همسو است. این اعتراف رسمی در حالی صورت می‌گیرد که هنوز برخی رسانه‌های داخلی به تبعیت از اربابان خارجی خود سعی دارند تا گروه تروریستی/تکفیری داعش را از غرب و اسرائیل جدا ساخته و آن را محصول کشمکش‌های درونی سرزمین‌های اسلامی بدانند.
 گزارش مرکز اطلاعات تروریستی و اطلاعاتی اسرائیل همچنین تغییر الگوی مبارزاتی گروه داعش را اعلام کرده و خط جدید مقابله این گروه تروریستی با رزمندگان مدافع حرم را ترسیم می‌نماید. بنا به این گزارش، جنگجویان این گروه تکفیری قرار است پس از نابودی در عراق و سوریه به «روش‌های چریکی» روی آورند! مرکز اطلاعات تروریستی و اطلاعاتی اسرائیل همچنین تاکید کرده که داعش از این پس به خودروهای ایرانی در مسیر عبورشان حمله  می‌کند!
اگرچه خط و نشان کشیدن رژیم صهیونیستی در برخورد با نیروهای جبهه مقاومت، موضوع تازه‌ای نیست ولی این برای نخستین بار است که پس از افشای اسناد مختلف ارتباط داعش با اسرائیل، صهیونیست‌ها از طریق رسانه‌هایشان، شیوه عملیات تروریستی تکفیری‌های داعش علیه جبهه مقاومت را اعلام می‌کنند.