kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

ورزشگاه ۵ هزار نفری گرمسار به بهره‌برداری رسید



مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
در سفر یکروزه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گرمسار استان سمنان، علاوه ‌بر افتتاح این ورزشگاه، 6 باب خانه ورزش روستایی هم به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار، در 12 هزار هکتار مساحت با 15 هزارمترمربع زیربنا در مرحله اول و با صرف 70 میلیارد ریال اعتبار با انجام محوطه‌سازی، نصب صندلی و چمن تکمیل شده است.
پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه ۶۵ درصد اعلام شد.
فرزاد فتاحی سال آغاز ساخت این ورزشگاه را 1388 ذکر کرد و گفت: مرحله اول این ورزشگاه با ظرفیت یکهزار نفر تماشاگر شامل زمین چمن، پیست دوومیدانی، نورافکن، رختکن و سکوی تماشاگران است و در مرحله دوم ظرفیت تماشاگران این ورزشگاه به پنج هزار نفر می‌رسد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه گرمسار را 200 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی با‌ اشاره به افتتاح خانه ورزش در 6 روستای گرمسار در استان سمنان با 300 میلیون ریال اعتبار ، گفت : این خانه‌های ورزش در روستاهای ریکان، غیاث آباد، کردوان، چنداب، شورقاضی و احمد آباد به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان مجموع طرح‌های نیمه‌تمام این اداره کل را بیش از 50 مورد ذکر و خاطرنشان کرد: تعدادی از این طرح‌ها فقط مصوبه دارد و عملیات اجرایی برای آن آغاز نشده، ولی اکنون 23 طرح در حال ساخت در استان وجود دارد که پیشرفت بیش از 10 درصد دارند و با این میزان اعتبار، پیش‌بینی می‌کنیم تمام این طرح‌ها تا پایان سال 1397 تکمیل شود.