kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس جمهور کشورمان در جواب سخنان واهی و یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا فهرستی از جنایت‌های آمریکا را یادآوری کردند.کاش چند سال قبل هم در مذاکره با آمریکا با همین نگاه برجام را پیش می‌بردند و به نتیجه می‌رساندند.
6111---0912
* در برجام آمریکا مرتب حمله می‌کند و ما در مقام دفاع قرار گرفته‌ایم در حالی که باید برعکس باشد یعنی ما باید برای انجام تعهدات برجامی آمریکا ضرب‌الاجل تعیین بکنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
میرهاشمی
* متأسفانه برجام به چماقی تبدیل شده که آمریکا مدام بالای سر ایران نگه خواهد داشت. یعنی ضمن اینکه تحریم‌ها را برنمی‌دارد و تحریم‌های جدیدی اضافه می‌کند از برجام هم خارج نخواهد شد.
0530---0912
* مواضع ترامپ در مورد برجام کاملاً آشکار است. ولی اروپایی‌ها مواضع منافقانه‌ای دارند که در ظاهر تقابل با آمریکاست ولی در باطن مقابله با نظام جمهوری اسلامی است. تأسف‌آور این است که چنین مواضعی مورد پذیرش ساده‌لوحانه بعضی‌ها قرار گرفته است!
1713---0915
* وقتی قدرت موشکی و توان بازدارندگی کشور از سوی بعضی‌ها در داخل به دلیل جنگ قدرت و منافع حزبی مورد خدشه قرار گرفت طبیعی بود که دشمن گستاخ شود و یاوه‌گویی کند. باید دید چه کسانی در داخل شمشیر دشمن را تیز کردند.
9590---0914
* آقای زنگنه! بگذارید مردم با واقعیت‌های تلخ برجام آشنا شوند. بیش از این خلاف واقع به مردم تحویل ندهید. ما هنوز در تحریم به‌سرمی‌بریم. نمی‌توانیم نفت بفروشیم و پول دریافت کنیم. البته اروپا کالاهای بنجل و غیر بنجل خود را وارد ایران می‌کند و در نتیجه کارخانه‌های ما یکی پس از دیگری ورشکسته می‌شوند. این یک تجارت سالم نیست. بگذارید مردم به خباثت غرب پی‌ببرند. برجام همان اسب زین شده و افسار پاره برای ما شد که آن وقت کیهان می‌گفت.
نیکنام و 7977---0912
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با ضاربان دو روحانی در تهران که یکی از آنها به شهادت رسید را در اسرع وقت محاکمه و به اشد مجازات محکوم کنند، تا این باب جسارت و تعرض بسته شود.
5364---0912
* دو ماه است که استان چهار محال‌وبختیاری استاندار ندارد و این منطقه با سرپرست اداره می‌شود. مجمع نمایندگان استان و دولتمردان چه می‌کنند؟ چرا دست روی دست گذاشته‌اند و به فکر مردم نیستند؟
8350---0913
* با وجودی که رهبر معظم انقلاب بر عدم خام‌فروشی نفت تأکید کرده و می‌کنند ولی متأسفانه مدیرعامل شرکت ملی نفت با افتخار از خام فروشی نفت
صحبت می‌کند!
9280---0912
* در دولت کسی که شعار می‌دهد بهشت زوری نیست کاری می‌کنند که سفر هم وطنان به سواحل ترکیه و شهرهای مسئله‌دار این کشور و نیز ارمنستان، گرجستان، روسیه و... به مراتب ارزان‌تر از سفر زیارتی به عراق تمام شود. دیدیم که بخشنامه کردند بلیت اتوبوس‌ها به مقصد مرزهای غربی کشور در ایام اربعین امام حسین(ع) دو برابر محاسبه شود.
8895---0919
* راهپیمایی اربعین حسینی یکی از باشکوه‌ترین و بزرگترین راهپیمایی چند میلیونی است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد. لازم است دلسوزان دو کشور برادر ایران و عراق با جهت‌دهی‌های مثبت، آن را به فریاد علیه ستمگران تبدیل و نمایشی همچون روز قدس و 22 بهمن را در برابر دیدگان دشمنان آل‌الله قرار دهند.
حسین بهبودی- طاهر فرخ
* در برخی از مساجد شهرهای کشور اخیراً باب شده به جای مهر تربت آقا اباعبدالله(ع) از سنگ‌های چینی به بهانه بهداشتی‌تر بودن استفاده می‌شود. آیا این جنگ نرم دشمن برای کاستن از ارزش تربت حضرت سیدالشهدا(ع) در ذهن و دل مردم نیست؟
4470---0912
* دولت سال قبل 35 درصد به حقوق مجموعه کارکنان خویش در حوزه دولت و پاستوری‌ها اضافه کرد ولی از قولی که برای یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال قبل دادند هیچ خبری نیست. چرا؟!
2805---0916
* اخبار تجاوز به کودکان در ایران وجهه متمدن و اصیل ملت مؤمن ایران را به مخاطره انداخته است. درحالی که این اتفاقات در مقیاس وسیع‌تر در سرتاسر دنیا حتی در کلیساهای غرب اتفاق می‌افتد. چرا اخبار این‌گونه حوادث نادر و تلخ در ایران تیتر اول می‌شوند تا بازیچه دست مدعیان حقوق بشر غربی بشود؟
مهاجری از آلمان
* اگر وزیر راه و شهرسازی می‌گوید مسکن مهر پردیس متقاضی ندارد چرا به درخواست تجمع متقاضیان پاسخ نمی‌دهند تا نشان دهند چقدر متقاضی برای تحویل سریع‌تر مسکن خود حضور پیدا می‌کنند؟
9033---0939
* بیکاری جوانان، فقر، شکاف طبقاتی، زباله‌گردی برخی جوانان از روی استیصال و فقر، بالا رفتن سن ازدواج، اعتیاد، قاچاق و... در استان کرمانشاه از حد هشدار گذشته است و این استان علی‌رغم موقعیت استراتژیک و امکانات خدادادی کم‌نظیر، دارای چنین مشکلات عدیده است و رسیدگی و توجه مسئولان را به طور جد می‌طلبد.
3888---0918
* از تمامی کسانی که تسهیلاتی برای پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی فراهم می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و خداوند از کسانی که به جای کمک به تسهیلات زوار، سنگ‌اندازی می‌کنند نگذرد!
میرشمسی گلستان
* روزنامه‌های چهارشنبه 96/8/3 نوشتند امسال همه مردم حداقل 50 هزار تومان سود سهام عدالت را دریافت می‌کنند. خدا را شکر یارانه ما فرهنگیان بازنشسته را قطع کرده‌اند و به جای آن سود اندک سهام عدالت را پرداخت می‌کنند!
فرهنگی بازنشسته استان مازندران
* مسئول آموزش و پرورش شهرستان قائن که بعد از 36 سال سنوات خدمت حکم بازنشستگی او صادر شده حاضر به ترک مسئولیت نشده و در این مدت دو نفر از معاونین خود را به منظور بهره‌مند شدن از مزایای بیشتر و در پست‌های مدیریتی مدارس به‌کار گرفته است. این چه نوع اصلاح‌طلبی‌ای است که به قانون تمکین نمی‌کنند؟
0537---0915
* بعد از اینکه 8 میلیون تومان ارثیه پدری‌ام به حسابم واریز شد یارانه‌ام را قطع کردند! چطور به حساب نجومی‌بگیران سرک نمی‌کشند؟!
2482---0912
* از سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌شود ردیفی در بودجه سالانه برای افراد بازنشسته‌ای که فوت می‌کنند در نظر بگیرند تا خانواده‌های داغدار، دغدغه هزینه کفن و دفن و مجلس ختم نداشته باشند. یکی از بستگان شهریورماه فوت کرد، خانواده‌اش جلوی هر کس و ناکس دست دراز کردند تا کمک کنند و 12 میلیون قرض روی دستشان گذاشته شد! هرچه دوندگی کردند تا از شرمندگی خارج شوند نتوانستند!
رجب‌پور- مرودشت