kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

هنرمند تئاتر: «جایزه نوبل» بازی صهیونیست‌هاست(اخبار ادبی و هنری)




یک بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: جایزه نوبل بازی با کلمات است؛ اینها بازی‌هایی است که صهیونیست‌ها و قدرت‌طلبان جهان به راه‌می‌اندازند تا برای خودشان یک لباس زیبا بدوزند.
کورش زارعی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره نمایشگاه عکس «مرز تنهایی» گفت: این عکسها به خوبی گویای رخدادهای فاجعه‌‌آمیزی که در میانمار اتفاق افتاده هستند و هر انسان آزاده و عدالتخواهی با دیدن این عکسها متوجه می‌شود که فاجعه چقدر عمیق بوده است هرچند که در اینجا فقط بخشی از فجایع میانمار به تصویر کشیده شده است.
وی ادامه داد: کسانی که ادعای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی دارند و دیگران را متهم به تروریست‌بودن می‌کنند؛ اکنون می‌بینیم که خودشان از همه تروریست‌تر و ناقض حقوق بشر هستند و به فجایع بشری در دنیا دامن می‌زنند؛ جای تأسف است که چنین کسانی این فاجعه را در میانمار رقم زدند و چه بلاهایی بر سر مردم مظلوم میانمار آوردند.
وی یادآور شد: فاجعه‌بارتر از این جنایات آن است که به کسی که در رأس این رژیم جنایتکار است نشان انسان‌دوستی نوبل را بدهند و این مسئله نشان‌دهنده این حقیقت است که تمام این جریانات، تشریفاتی و بازی با کلمات است؛ اینها بازی‌هایی است که صهیونیست‌ها و قدرت‌طلبان جهان به راه می‌اندازند تا برای خودشان یک لباس زیبا بدوزند اما دیری نخواهد پایید که مردم آزادی‌خواه جهان متوجه می‌شوند که اینها چه جنایتکاران پست و رذلی هستند و چه بلاهایی بر سر جامعه بشریت می‌آورند و چه نسل‌کشی‌هایی را در دنیا راه می‌اندازند؛ در سوریه، یمن، بحرین، فلسطین، بوسنی و هرزگوین. اینها حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند و اگر لازم باشد برای تأمین منافعشان به ملت خودشان نیز خیانت و جنایت می‌کنند. اینها کسانی هستند که فقط به جایگاه بین‌المللی خودشان فکر می‌کنند و برای رسیدن به اهدافشان دست به هر جنایتی می‌زنند و این دون از شأن انسانیت است و حیف از اسم انسان که بر چنین کسانی گذاشته شود.