kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
اعلام ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری و حواشی پس از آن

براری: سرم را بریدند، از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.



پس از پایان رکوردگیری تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در بابلسر ترکیب ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.
محمدرضا کاظمی نژاد، سخنگو و مدیر تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، گفت‌: بر اساس ارزیابی‌هایی که سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در این مدت داشت و عملکرد خوب ملی‌پوشان تصمیم گرفته شد که محمدرضا براری از تیم‌ ‌ملی کنار گذاشته شود. مجید عسگری و همایون تیموری نفرات ذخیره هستند.کیانوش رستمی ، علی میری، سهراب مرادی، ایوب موسوی ، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی، سعید امیرحسینی و بهداد سلیمی هشت نفر اعزامی به مسابقات جهانی وزنه‌برداری را تشکیل می‌دهند.
او ادامه‌ داد: البته تا زمان اعزام به مسابقات و با توجه به عملکرد وزنه‌برداران در طول تمرینات امکان تغییر در این ترکیب باز هم وجود دارد. کاظمی نژاد در مورد شرکت نکردن کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، گفت‌: با توجه به اینکه حساسیتی در وزن او نبود، با صلاحدید سرمربی تیم‌ ‌ملی و تعاملی که انجام دادند، قرار شد که او در رکوردگیری شرکت نکند. با این حال رستمی تست دوپینگ داد. رستمی در مجموعه تیم‌ ‌ملی قرار دارد و در چند هفته‌ گذشته هم در مسابقات لیگ شرکت کرد.
براری معترض شد
اما خط خوردن براری از تیم ملی اعتراض شدید این ورزشکار را به دنبال داشت تا جایی که وی به خبرگزاری ایسنا گفت: نمی‌دانم که چه مشکلی با وزنه‌برداران مازندران دارند. همایون تیموری چون همشهری سرمربی تیم‌ ‌ملی است، او را در اردو نگه داشتند. علیرضا سلیمانی هم شاگرد اصغر ابراهیمی مربی تیم‌ ‌ملی است. تیموری در رکوردگیری قبلی اوت کرد و چرا او را خط نزدند. خواهش می‌کنم که از سایر ملی‌پوشان سؤال کنید که واقعا حق براری بود که از تیم‌ ‌ملی خط بخورد یا خیر. براری با انتقاد از اعضای تشکیل دهنده شورای فنی وزنه‌برداری، خاطر نشان کرد: از آقایان مرادی و کاظمی نژاد سؤال دارم باقری کجای وزنه‌برداری قرار دارد که برای من تعیین تکلیف می‌کند. در صورتی که ما افراد صاحب نظری مانند کورش باقری و رضازاده را داریم که بیرون از گود قرار دارند. شورای فنی چهار، پنج نفر از کارمندان و حقوق‌بگیران فدراسیون وزنه‌برداری هستند و معلوم است که هر چه رئیس‌فدراسیون بگویند آنها نیز آن را تایید می‌کنند و از قبل چیده شده بود که من را خط بزنند. حق من این نبود و کسی را هم نداریم که از حق ما دفاع کند و علی مرادی سر من را برید. براری در پایان اعلام کرد : به خاطر رفتارهای بد علی مرادی، کاظمی نژاد و افراد مثلا کارشناسی که در شورای فنی حضور دارند از وزنه‌برداری خداحافظی می‌کنم خیلی دوست داشتم چند سال دیگر در این ورزش بمانم اما با این رفتار دیگر بر نمی‌گردم.