kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

اخبار کوتاه از فوتبال


برانکو: برای تمدید با پرسپولیس نگران محرومیت‌مان نیستم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید برای کسب حداکثر امتیاز به اهواز می‌روند.برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین دیروز پرسپولیس درباره دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: یک روز قبل از بازی به اهواز می‌رسیم. در حال حاضر خلیل زاده به تمرینات بازگشته است. الان بازی با استقلال خوزستان از همه چیز برای ما مهم‌تر است و بدون هیچ حساب‌گری پا به این دیدار می‌گذاریم و به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.او گفت: در کنار تمام احترامی که برای ویسی قائلم که دو سال پیش هم موفق شد قهرمان لیگ برتر شود، برای برد استقلال به خوزستان می‌رویم. فرشاد احمدزاده مصدوم است ولی سیدجلال حسینی به این دیدار می‌رسد.سرمربی پرسپولیس درباره روند تمدید قراردادش با این تیم تصریح کرد: صحبت برای تمدید قرارداد را شروع کرده‌ایم ولی هنوز نهایی نشده است.برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی باعث تردید او درمورد تمدید قرارداد با پرسپولیس شده است گفت: نه این مسئله ربطی به او موضوع ندارد. ما تیم عالی داریم و اگر امکان آوردن بازیکن را نداشته باشیم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. این موضوعی نیست که بخواهد به آن پرداخته شود. البته به دنبال این هستیم که در جریمه‌ها تخفیف بگیریم. اما محرومیت پرسپولیس در روند تمدید قراردادم تاثیرگذار نیست.
فغانی به کوالالامپور می‌رود
کنفدراسیون فوتبال آسیا از داور بین‌المللی فوتبال کشورمان دعوت کرد تا به‌عنوان نماینده ویژه داوران آسیا در آکادمی داوری فوتبال آسیا شرکت کند. آکادمی داوری فوتبال آسیا از 14 تا 16 نوامبر برابر با 23 لغایت 25 آبان ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار می‌شود.برهمین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون از علیرضا فغانی دعوت کرد تا به‌عنوان نماینده ویژه داوران آسیا در آکادمی داوری حضور داشته باشد.
اعزام تیم فوتبال جوانان به قطر
تیم فوتبال جوانان ایران برای انجام دیداری دوستانه با تیم جوانان قطر، اواخر مهر راهی دوحه می‌شود. اردوهای آماده‌سازی تیم فوتبال فوتبال جوانان ایران به منظور حضوری پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر فرهاد پورغلامی و دستیارانش در حال برگزاری است و با درخواست کادر فنی و اقدامات فدراسیون فوتبال، تیم جوانان به منظور برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم قطر روز 27 مهرماه تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند. بازی ملی‌پوشان روز شنبه 29 مهر‌ماه برگزار می‌شود. بر همین اساس شاگردان پورغلامی بعد از انجام این دیدار تدارکاتی برابر قطر، روز یکشنبه 30 مهر ماه دوحه را به مقصد تهران ترک می‌کنند.ملی‌پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی با اردن، سوریه و فلسطین همگروه هستند.
داور آمریکایی دیدار ایران و آلمان را قضاوت می‌کند
دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و آلمان را داوری از آمریکا سوت می‌زند.طبق اعلام فیفا، جایر ماروفو داور 40 ساله آمریکایی به همراه تیمی داوری از این کشور قضاوت دیدار ایران مقابل آلمان را در دور دوم مرحله گروهی جام‌ جهانی فوتبال نوجوانان سوت خواهند زد.این مسابقه ساعت 18 امروز در شهر گوا هند برگزار می‌شود.
حضور بهنام برزای در محل تمرین استقلالی‌ها
بازیکن فصل گذشته استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد.بهنام برزای بازیکن فصل گذشته استقلال که در ابتدای این فصل علی‌رضا منصوریان او را نخواست و از این تیم جدا شد، با حضور وینفرد شفر دوباره مورد علاقه آبی‌پوشان قرار گرفت. در چند روز گذشته رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال، مذاکره با برزای برای بازگرداندن این بازیکن به جمع بازیکنان این تیم را تایید کردند.پس از این اخبار، دیروز بهنام برزای با لباس شخصی در محل تمرین استقلال حاضر شد و با بازیکنان این تیم دیدار کرد. البته مشکل استقلال در جذب برزای، پر بودن لیست بازیکنان این تیم است و باید دید مسئولان این تیم برای رفع این مشکل نام کدام بازیکن را از لیست تیم‌شان خارج می‌کنند.
قلعه‌نویی: مجیدی باید از یک جا مربیگری را شروع کند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید از منصوریان خواسته بود که حاشیه‌های تیمش را جمع کند.امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی درباره حضور شفر در استقلال، گفت‌: آن‌هایی که در مورد این مربی تصمیم گرفته‌اند حتما وارد جزئیات هم شده‌اند. شفر مربی است که رزومه دارد و این نیست که بگوییم مربی کوچکی است اما باید ببینیم شرایط و زمان چه اجازه‌ای را به یک مربی می‌دهد. قلعه‌نویی درباره حضور مجیدی در استقلال هم گفت‌: مجیدی باید کارش را از یک جا شروع کند. مربیگری مثل پدر شدن است. کسی که فرزند ندارد هر چه که در‌باره مهر پدری به او بگویید درک نمی‌کند. مربیگری را باید روی نیمکت تجربه کنید، فشارها را تحمل کنید و بعد بیایید و نفر اول شوید. مجیدی را هم تماشاگران دوست دارند و زحمات زیادی کشیده است.وی درباره اینکه از منصوریان خواسته بود چه اصلاحاتی در تیمش انجام بدهد؟ گفت‌: من به آقای منصوریان نگفتم چه اصلاحاتی انجام بدهد. منصوریان را خودم به استقلال آوردم. حتی یک بار به من گفت‌ آن قدر شما را دوست دارم که اسم پسرم را امیر گذاشته‌ام. منصوریان مربی با انرژی است که به آخر خط نرسیده است. چرخه مربیگری می‌چرخد و او یک روز دوباره به فوتبال بر خواهد گشت. مربیگری داخل زمین است. شما اگر خوب نتیجه‌ بگیرید مسائل بیرون زمین و حاشیه‌ها بی‌اهمیت است. من به او گفته بودم که حاشیه‌های بیرون زمین را باید مدیریت کنی.
پیغام بازیکنان به گل‌محمدی برای حضور در تراکتورسازی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که جذب بازیکن سرباز یکی از حقوق طبیعی و قانونی این باشگاه محسوب می‌شود و حاشیه‌سازی در این خصوص کاملا غیرمنطقی و بی‌معنی است.یحیی گل محمدی با‌اشاره به برخی اخبار و حواشی که پیرامون مذاکرات تراکتورسازی با برخی از بازیکنان برای نقل و انتقالات نیم فصل مطرح شده گفت: حقیقت این است که ما با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم و از کسی نخواسته‌ایم خودش را سرباز کند تا به تراکتور بیاید اما بازیکنان زیادی هستند که تمایل دارند در نیم فصل به جمع ما اضافه شوند و پیغام‌های متعددی برای ما ارسال کرده‌اند.سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: تیم ما دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بوده و کاملا طبیعی است که در نیم فصل باید به دنبال جذب بازیکن جدید باشیم. تراکتورسازی حداقل هشت جای خالی دارد که می‌توانیم به همین تعداد بازیکن بزرگسال جذب کنیم و از تمام حقوق قانونی خودمان از جمله بازیکن سرباز، بازیکن آزاد و بازیکن خارجی استفاده مطلوب داشته باشیم. با این وجود تا امروز از هیچ بازیکنی چنین درخواستی نداشته‌ایم و اگر هم بازیکنی در نیم فصل به جمع ما اضافه شود قطعا با میل و خواسته خودش تراکتورسازی را انتخاب خواهد کرد.