kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
رئیس‌ سازمان اطلاعات سپاه مطرح کرد

برخورد موثر با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن دلیل هجمه عناصر وابسته به قوه قضائیه

رئیس ‌سازمان اطلاعات سپاه با تشریح ابعاد ضدامنیتی اقدامات سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه نظام از پروژه‌های جدید رسانه‌ای دشمن پرده برداشت.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس‌ سازمان اطلاعات سپاه در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت:‌ اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش‌های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس‌ها با طرح کیس‌های بی‌اساس و نشر اکاذیب در پی مشغول‌سازی افکار عمومی و ایجاد حس بی‌‌اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.
وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده محترم رئیس ‌قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال‌های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جواسیس دوتابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس‌های منطقه‌ای همکاری آنان، این‌گونه هجمه‌ها و دروغ‌پردازی‌های عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار نیست.
حجت‌الاسلام حسین طائب افزود: حسب اطلاعات ما طی ماه‌های آتی این روند اتهام‌زنی‌ها و پرونده‌سازی‌های دروغین در خصوص موضوعات و شخصیت‌های دیگر نیز ادامه دارد.
وی در پایان افزود: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضا‌سازی رسانه‌ای ضد انقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.
دشمنان ترسیده و ناامید شده‌اند
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی ‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز نیز در خطبه‌های نماز جمعه کرج با ‌اشاره به اینکه دشمنان نظام برای مسئولان انقلابی حاشیه و سم‌پاشی ایجاد می‌کنند، گفت: برخوردهای قوه قضاییه با فتنه‌گران و جاسوسان سبب ترس و ناامیدی دشمنان شده است.
محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره نیز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: مواضع انقلابی، اصولی، شفاف و صریح آیت‌الله آملی لاریجانی باعث شده سه ضلع فتنه و ضدانقلاب، فساد و انحراف به‌خاطر منافع مشترک به هم برسند.
وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه قطعا یکی از بازوهای توانمند نظام و رهبری است، تصریح کرد: هجمه شدیدی که در ایام اخیر علیه رئیس ‌دستگاه قضا صورت گرفته‌ است با هدف اعتمادزدایی از نهادها و شخصیت‌های برجسته نظام آغاز شد.
عزیزی بر همین اساس اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با بی‌اعتبار کردن راس دستگاه قضا در ذهن مردم، تصمیمات قوه قضائیه را مخدوش جلوه دهند، معاندان در واقع قصد تخریب و تضعیف پایه‌های نظام اسلامی را دارند که قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرکس روی ارزش‌ها محکم‌تر بایستد استکبار جهانی و اذناب داخلی‌اش شروع به تهمت زدن علیه او می‌کنند، گفت: رئیس ‌قوه قضائیه بداند هرچه بیشتر روی ارزش‌ها تأکید کند بیشتر تخریب می‌شود و این برای ایشان افتخار است.
اکبر ترکی نماینده فریدن، فریدون‌شهر و چادگان و بویین و میان‌دشت نیز با ‌اشاره به مبارزه دستگاه قضا با تخلفات گسترده‌ای همچون فسادهای مالی و اقتصادی و اداری و حقوق‌های نجومی اظهار داشت: شایعه‌پراکنان قصد دارند تلاش قوه قضائیه را در این مسیر تحت‌الشعاع قرار دهند.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه نیز با بیان اینکه بخشی از تخریب‌های قوه قضائیه توسط عناصری صورت می‌گیرد که در داخل حضور دارند ولی مرتبط با خارج هستند، گفت: این افراد به قوه قضائیه حمله می‌کنند تا نتواند بدون درنظر گرفتن استثناها در برخورد با عوامل فساد‌انگیز در رده‌های مختلف گام بردارد.