kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
رئیس حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس نیروی زمینی ارتش:

کهنه سربازان دفاع‌مقدس صلح کارت می‌گیرند

رئیس حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نزاجا گفت: خانه سرباز صلح ایران به کهن سربازان دفاع‌مقدس و خانواده‌های آنان صلح کارت اعطا می‌کند.

ساری - خبرنگار کیهان:

سرهنگ قاسم رحیمی افزود: خانه سرباز صلح ایران در سال 1393 با هدف بسترسازی جهت تکریم سربازان دفاع مقدس به همت تنی چند از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان‌های تهران، قزوین، یزد، اردبیل، مازندران، اصفهان، خوزستان، کرمان، البرز، ایلام و گلستان بنا نهاده شد. وی ادامه داد: این خانه تلاش دارد در تقویت اتحاد و انسجام اجتماعی در سطح ملی و تحکیم مودت و دوستی در سطح منطقه گام‌های موثری در جهت توزیع مناسب و عادلانه و تسهیل امکانات و زیرساخت‌های رفاهی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی، بردارد.
رئیس حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا در ادامه گفت: براین اساس کسانی که بعد از ثبت‌نام و احراز وضعیت حضور آنان در دفاع مقدس، جهت خود و خانواده صلح کارت دریافت کنند می‌توانند از مزایای بهره‌برداری از خدمات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی برخوردار گردند. همزمان خانه سرباز صلح ایران در تلاش است برای توسعه مراکز پذیرنده در دور افتاده‌ترین مناطق کشور برای بهره‌مندی کلیه کهن سربازان دفاع مقدس و خانواده‌های ایشان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
اجرای طرح پایش سلامت کهنه سربازان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق و اجرای آموزش و اشتغال فرزندان کهنه سربازان با ایجاد فرصت‌های شغلی به خصوص در بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های در دست مطالعه خانه سرباز صلح ایران است.