kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

وزیر اطلاعات: شایعه‌سازی علیه رئیس قوه ‌قضائیه عملیات روانی دشمن است

وزیر اطلاعات گفت: هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی‌لاریجانی مشاهده نشده است.



به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه مشاهده نکرده است.
وی گفت: آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح شده است.
وزیر اطلاعات درباره برخی شایعات پیرامون دستور رئیس‌جمهوری برای رسیدگی به موضوع مورد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی مبنی ‌بر اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعاً تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است.
گفتنی است رسانه‌های ضدانقلاب در ماه‌های گذشته و به دنبال برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی دست به شایعه‌سازی علیه رئیس دستگاه قضا زده‌اند، این شایعه‌سازی‌ها با تمرکز و جعل و تحریف در مورد حساب‌های قوه قضائیه شروع شد که با واکنش نمایندگان مجلس و نهادهای قانونی مواجه گردید.
به دنبال این شایعه‌سازی‌ها 210 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای اعلام کردند حساب سپرده مورد مناقشه به نام «قوه قضائیه» است و از جهات مجوزهای شرعی و قانونی دارای ایراد نیست‌، این گونه بود که کانال‌ها و شبکه‌های مرتبط با ضد انقلاب دست به شایعه‌سازی‌های مضحک دیگری در رابطه با جاسوسی بستگان رئیس قوه قضائیه زدند!
این شایعه نیز دیروز از سوی وزیر اطلاعات تکذیب شد تا مشخص گردد دشمنان هدف‌های دیگری در پی خبر و شایعه‌سازی‌های گسترده علیه دستگاه قضا دارند و آن بی‌اعتماد کردن مردم به جمهوری اسلامی است.