kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

قیمت محصولات فولاد مبارکه اصفهان کمتر از مشابه خارجی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: ظرفیت تولید و تنوع محصولات فولاد مبارکه روز به روز در حال افزایش است.

اصفهان- خبرنگار کیهان:

محمدرضا صفی‌خانی در بازدید از شرکت فولاد مبارکه افزود: یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تقویت زنجیره تولید فولاد است، بنابراین با توجه به ساختاری که در فولاد مبارکه است و ظرفیت‌های توسعه‌ای که در حال اجراست، هم در ایجاد اشتغال و هم تولید می‌توان به آن تکیه کرد.
وی افزود: در حال حاضر 24 واحد صنعتی استان لرستان از تولیدات فولاد مبارکه استفاده می‌کنند و با توجه به اینکه می‌خواهیم زنجیره تولید را در واحدهای صنعتی و به ویژه فلزی بیشتر حمایت و تقویت کنیم، در حال رایزنی با مدیران شرکت برای ارتقای سهم استان لرستان از محصولات این شرکت هستیم.
وی گفت: کیفیت محصولات این شرکت بسیار عالی است؛ به گونه‌ای که رضایت کامل مصرف‌کننده را در پی دارد و با توجه به اینکه قیمت تمام شده محصولات این شرکت کمتر از مشابه خارجی است؛ به نظر می‌رسد باید بیش از پیش به ارزش تولید داخل توجه شود.
صفی‌خانی تاکید کرد: باید حمایت جدی از تولید داخلی مد نظر قرار گیرد و با استفاده از اعمال تعرفه‌ها و ابزارهای مختلف از تولید داخلی حمایت شود تا هیچگاه در هیچ‌یک از کارخانه‌های تولید فولاد دپوی محصول نداشته باشیم و همواره تقاضا بر عرضه پیشی داشته باشد.