kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال و انتشار اخباری مبنی بر اخراج رحمتی و جباری

تصمیم نهایی درباره منصوریان بعد از بازی با ذوب‌آهن گرفته می‌شود

باشگاه استقلال در پایان جلسه هیئت مدیره، موضع خود در قبال اتفاقات اخیر این باشگاه را اعلام و تاکید کرد تصمیم نهایی بعد از بازی با ذوب آهن گرفته می‌شود.


روز گذشته و در پایان جلسه هیئت مدیره استقلال تهران، سایت این باشگاه اعلام کرد: جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورخ 26 شهریورماه تشکیل و در خصوص نتایج اخیر تیم استقلال بحث و تبادل نظر گردید. در این جلسه پس از استماع گزارش مدیرعامل و بررسی گزارش کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه، اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند به جهت اهمیت موضوع تحقیقات مفصل‌تری صورت پذیرفته و تصمیم نهایی و گزارش اقدامات بعد از مسابقه هفته هفتم اتخاذ و به اطلاع هـواداران که مالکان اصلی باشگاه هستند رسانده شود. اعضای هیئت‌مدیره با مشورت پیشکسوتان باشگاه اعلام داشتند که هرگونه تصمیم عجولانه قبل از مسابقه هفته هفتم به نفع باشگاه استقلال نخواهد بود. در حال حاضر تیم استقلال احتیاج به آرامش داشته و اعضای هیئت مدیره با هـمراهـی پیشکسوتان باشگاه از هـیچ‌گونه کوششی در جهت پیروزی و سربلندی تیم استقلال دریغ نخواهند کرد و از هـواداران عزیز درخواست می‌نماید به تیم محبوب خود کمک کنند تا از این مرحله سربلند بیرون بیاید.
در این جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه انتخاب و اسامی ایشان در جلسه روز شنبه هفته آینده رسما اعلام خواهد شد. به این ترتیب جلسه اعضای هیئت مدیره با ابقای منصوریان به پایان رسید و اعضای هیئت مدیره بی‌آنکه توضیحی پیرامون کنار گذاشتن اعضای کادرفنی و بازیکنان ارائه کنند، پایان جلسه را اعلام کردند.
رحمتی و جباری اخراج شدند؟!
نکته مهم در اخبار روز گذشته انتشار خبر اخراج دو بازیکن استقلال به نام‌های مهدی رحمتی و مجتبی جباری بود. این دو بازیکن که کاپیتان‌های تیم استقلال نیز به حساب می‌آیند به جای حضور در تمرین به محل باشگاه رفتند. همین حضور سبب شد که خبرهایی مبنی بر اخراج رحمتی و جباری منتشر شود. در همین خصوص جباری گفت: آقای توفیقی به ما پیامک زدند که به باشگاه بیاییم ولی هیچکس پاسخگو نیست. این یک بی‌احترامی است که قطعا بدون جواب نمی‌ماند. تا الان که خیلی اتفاق بدی بوده است. جباری ادامه داد: پیش پیش نمی‌خواهم راجع به یکسری مسائل صحبت کنم. ما از باشگاه با مدیران تماس می‌گرفتیم ببینیم ماجرا چیست ولی هیچ خبری نشد. منتظرم ابتدا وضعیت مشخص شود و بعد از آن مفصل راجع به آن صحبت می‌کنم. باید به ما بگویند چرا نباید سر تمرین برویم.