kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کشتار فجیع و زجرکش کردن مسلمانان میانمار به شرایط فاجعه‌باری رسیده است که حتی گفتن آن قلب هر مسلمانی را به درد می‌آورد چه رسد به دیدن تصاویر دلخراش شکنجه‌ها از قبیل، زنده سوزاندن، شوکر زدن کودکان، در آب جوش انداختن و... که بخشی از جنایت جنایتکاران میانماری علیه مسلمانان است که با هدایت دالایی‌لاما رهبر بودایی‌ها (که سال 88 در دیدار با برخی از فتنه‌گران از آن آشوب‌ها حمایت کرد و قرار بود ایران را هم مثل آنجا کنند) انجام می‌شود. جا دارد علما، مسلمانان و مسئولان با برگزاری راهپیمایی، اعتراض و اقدام عملی در حل مشکل این مظلومان گام‌های اساسی بردارند.
6277---0922
* گویا امر بر اصلاح‌طلبان مشتبه شده و به قدرت رسیدن خود را مساوی با پادشاهی و سلطنت می‌دانند و به همین دلیل با تکیه بر آموزه نوپدید «ژن خوب» تا توانسته‌اند فرزندان و فامیل خود را بر سر کار آورده‌اند. بیچاره ما مردم که چشم‌بسته به چه کسانی رأی دادیم!
7977---0912
* روزنامه‌های زنجیره‌ای با چشم‌پوشی از مشکلات اقتصادی مردم موضوع رفع حصر فتنه‌گران آمریکایی و ورود زنان به ورزشگاه‌ها را مسئله اول کشور کرده‌اند. بنویسید این بی‌درد بودن‌ها هم بد دردی است!
1070---0938
* اگر مدعیان اصلاحات که به دروغ اصرار دارند شهیدان باکری و همت را همفکر خود قلمداد ‌کنند! مرد جنگ بودند مردم را از جنگ نمی‌ترساندند. اینها جز غارت بیت‌المال، گرا دادن به دشمن، حرامخواری و بزک کردن دشمن، هنری ندارند.
9590---0914
* از وزیر راه و شهرسازی می‌پرسم که با توجه به حوادث تلخ جاده‌ای اخیر آیا به این نتیجه نرسیدید که ایمنی جاده‌ها مهم‌تر از خرید هواپیما است. هزینه‌ای که صرف خرید هواپیما شده پنج برابر هزینه اصلاح هندسی و ترمیم جاده‌ها بود که می‌توانست از بسیاری از این قتل‌عام‌های ناشی از اشکالات جاده‌ها جلوگیری کند.
پدرام
* دختران معصوم هرمزگانی براثر بی‌کفایتی مدیران مربوطه جان خود را از دست دادند چرا دولت و حتی مجلس در توضیح خواستن از متخلفان، بی‌اراده‌اند؟ امکان دارد بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد فرزندان همین مردم قربانی بی‌کفایتی‌ها شوند.
حیدری
* آقای آخوندی شما که دغدغه خرید هواپیما دارید چرا شرایطی فراهم نمی‌کنید که دانش‌آموزان هم از سفرهای هوایی برای مسافت طولانی بهره‌مند شوند. یک‌بار هم رویکردتان به جای خدمت‌رسانی به مرفهین و سرمایه‌داران به نفع آینده‌سازان این آب و خاک باشد، گناه ندارد که!
5684---026
* آقای کلانتری معاون آقای رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان محیط زیست گفته مضربودن محصولات تراریخته اثبات نشده است. سؤال من این است واقعا بسیاری از کشورهای غربی روی چه اساس و پایه‌ای از مصرف محصولات تراریخته جلوگیری می‌کنند؟ یعنی آقای کلانتری معتقد است که آنها هم بی‌اطلاعند؟!
6858---0919
* وقت آن رسیده که سازمان کنفرانس اسلامی دولت‌های مسلمان در خصوص کشتار مسلمانان میانمار اقدامی بکنند البته اگر در حال حاضر سازمان کنفرانس اسلامی براساس اراده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تشکیل جلسه نمی‌دهد. در مقابل این نسل‌کشی باید کاری کرد. رئيس‌جمهور کشورمان بی‌تفاوت نباشد، به اظهارنظر اکتفا نکند و تمام توان را برای نجات این ملت مظلوم به کار گیرد.
شکیبا و سیدمرتضی- گلستان و9591---0912
* یادداشت روز کیهان 14 شهریور به قلم آقای صرفی مطلب منطقی و عالمانه‌ای بود. بنده هم به این یادداشت اضافه می‌کنم پیروی دو کشور ژاپن و کره‌جنوبی از سیاست‌های آمریکا موجب شده همیشه سایه جنگ بر سر این دو کشور باقی باشد و از این بابت مرتب تحقیر بشوند.
2545---0911
* علت موفقیت کره‌شمالی در دفع تهدیدهای آمریکا عمل به بخشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخل است. چرا که با تکیه بر خود از ورود جاسوس، نفوذی و... به داخل کشور جلوگیری خواهد شد.
5364---0912
* با یکی از مسئولان کارخانه‌ای که 70 کارگر دارد صحبت می‌کردم می‌گفت فقط به خاطر خدا و نظام و خانواده این کارگران، کارخانه را سرپا نگه داشته‌ام. محصولاتی که تولید می‌کنند از نظر کیفیت از مشابه خارجی آن خیلی بهتر است اما واردات بی‌رویه او را در مرحله تعطیلی کارخانه قرار داده است. برای صادرات نیز بانکها همکاری نمی‌کنند؟! لطفا مسئولان دولتی گره کور این معضلات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را باز کنند.
وحیدی
* ما گندمکاران در استان تهران سه ماه قبل گندم را تحویل سیلوی تهران دادیم و قرار شد ظرف مدت 2 هفته پول آن را به ما پرداخت کنند اما نه‌تنها مطالبات ما را پرداخت نکردند بلکه برای زمان پرداخت پاسخ روشنی نمی‌دهند! ‌الان برای پول کود، کارگر، ماشین‌کشاورزی و... تا کشت بعدی بلاتکلیف مانده‌ایم، تنها به دلیل همین نپرداختن مطالبات‌مان.
1258---021
* نانوائی در گیلان می‌گفت برخی مردم نان می‌برند وقتی یارانه‌ها واریز شد می‌آیند برای تسویه حساب! اعلام تورم تک‌رقمی و رشد 7 درصدی مشکل اقتصاد کشور را حل نمی‌کند به فکر حل مشکلات مردم باشید.
4743---0936
* بی‌مدیریتی این دولت نسبت به امر واردات تا کجا رسیده که آب معدنی از خارج وارد می‌شود. این چه بختکی است که بر جان این کشور و مردم افتاده؟! به خدا قسم انسان باوجدان و باغیرت از خجالت آب می‌شود. دلسوزان نظام یک کاری بکنند.
ایجادی
* پاساژ اروپا واقع در خیابان جمهوری اسلامی بین مخبرالدوله و بهارستان را به دلیل فقدان ایمنی بسته‌اند. بیش از سیصد کارگر و فروشنده جزء در این پاساژ امرار معاش می‌کردند که حالا بیکار شده‌اند. از مسئولین امر درخواست می‌شود برای این افراد تدبیری نمایند.
حسینی
* گویا آقای رئیس‌جمهور خبر از زیر پوست کشور ندارند به اطلاع ایشان برسانید تعداد زیادی از دانش‌آموزان هرساله به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده خود ترک تحصیل می‌کنند.
2665 ----- 0912
* از اقدام پلیس مقتدر و توانمند در کشور در برخورد قاطع با متصدیان واحدهای صنفی متخلف در بخش پوشاک تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم با این طرح ضربتی، فعالیت تولیدکنندگانی که به بهانه مد روز، مانتوهایی غیرمتعارف و خلاف شرع عرضه می‌کنند، برای همیشه متوقف و به تولید طرح‌های لباس ایرانی - اسلامی اهتمام ورزند.
6263 ---- 0938
* از دست‌اندرکاران گرامی و مومن شبکه قرآن و معارف سیما به خاطر پخش برنامه‌های آموزنده و اشاعه سبک زندگی قرآنی و بشارت 1451 صمیمانه تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم برنامه پرسمان را قبل از ساعت 23 پخش کنند، چراکه بسیاری از افراد دارای مشغله‌های روزانه از دیدن این برنامه در ساعات استراحت و خواب محروم می‌شوند.
8132 ---- 0936
* اینکه فرمانده محترم ناجا  اظهار می‌دارد در حوزه عفاف و حجاب کوتاه نخواهیم آمد، مردم انتظار دارند گفته ایشان را در عمل ببینند. برخی رانندگان خانم در معابر و جاده‌ها کشف حجاب می‌کنند و هیچ برخوردی از سوی ناجا مشاهده نمی‌شود.
2470 ---- 0919