kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
منابع روسی اعلام کردند

رژیم صهیونیستی در اندیشه تشکیل «اسرائیل 2» در اوکراین

سایت تحلیلی روسی «سیاست روسیه» در مقاله‌ای از تلاش مقامات رژیم صهیونیستی برای ایجاد سرزمین دیگری در قلمرو اوکراین خبر داده است.

به گزارش خبرنگار فارس از بیشکک، سایت روس زبان  «سیاست روسیه» در مقاله‌ای از تلاش «نخبگان صهیونیست» برای تشکیل اسرائیل دوم در مناطق جنوبی اوکراین خبر داده و نوشته: «با توجه به تفسیر یهود از فصل21 کتاب مکاشفه یحیی الهی، ملت برگزیده خداوند سرزمین جدید اورشلیم را پیدا خواهند کرد و در آن مسیر، حرکت خود را به سوی خوشبختی، رفاه و شکوفایی ادامه خواهند داد.» این مقاله در ادامه به برخی مسائل و مشکلاتی که صهیونیست‌ها اکنون با آن مواجه هستند، اشاره کرده است.
بر اساس این گزارش، مهمترین مشکلات کنونی یهودیان در حال حاضر نداشتن سرزمین است و جمعیت اندک اسرائیل در محیطی با 100 میلیون نفر شهروند عرب که اکثر آنها رژیم صهیونیستی را غاصب و دشمن درجه اول خود می‌دانند، محصور شده است. این مسائل ، دورنمای تاریکی را در مقابل توسعه رژیم صهیونیستی قرار داده است. «کیسینجر» نیز در یکی از پیش‌بینی‌هایش گفته بود در دهه آینده موجودیت اسرائیل به خاطر برخی مسائل حل نشده با خطر مواجه خواهد شد. این واقعیتی است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی و حتی مقامات صهیونیست به آن اذعان داشته‌اند که فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است و مقاومت اسلامی بالاخره بساط صهیونیست‌ها را برخواهد چید. به همین دلیل صهیونیست‌ها به فکر پیدا کردن سرزمین دیگر افتاده‌اند تا آنجا را هم مثل فلسطین غصب کنند.