kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

فقط 40 درصد اعتبارات بهداشت و درمان دامغان در سال گذشته محقق شد

مدیر بهداشت و درمان دامغان از اجرای ۲۹ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.


 سید امیر حسین خادمی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای عملیات اجرایی خانه‌های بهداشت و مراکز  بهداشتی شهرهای دیباج، امیریه و روستاهای فرات، مهماندوست و جزن ۱۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
وی احداث شبکه و مرکز بهداشت دامغان را یکی از پروژه‌های مهم شهرستان برشمرد و افزود: این پروژه در جوار مرکز بهداشتی و درمانی شهید شاهچراغی در سه طبقه ساخته می‌شود که تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر بهداشت و درمان دامغان اضافه کرد: ۶۵ درصد از اعتبارات اجرای ۲۹ پروژه عمرانی حوزه بهداشت و درمان دامغان از محل وزارت بهداشت و ۳۵ درصد دیگر از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سمنان تامین خواهد شد.
خادمی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۵ درصد است، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا دهه مبارک فجر امسال ۲۰ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات شبکه بهداشت و درمان دامغان در سال گذشته رقمی معادل ۱۷۰ میلیون تومان بوده که امسال این رقم با سه برابر رشد به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.وی با یادآوری اینکه فقط ۴۰ درصد اعتبارات بهداشت و درمان دامغان در سال گذشته محقق شد، تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات امسال به موقع و به صورت کامل تخصیص یابد.مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان افزود: در حال حاضر ۴۷ پزشک متخصص در این شهرستان فعالیت دارند که این رقم به زودی به 55 پزشک افزایش می‌یابد.