kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

خواندنی از ورزش ایران


* دردومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی ایران رکابزنان در ماده‌های کایرین، تعقیبی انفرادی و دور امتیازی برگزار شد. محمد دانشور. در ماده کایرین هم توانست عنوان نخست را به دست آورد. محمد گنج خانلو نیز در دور امتیازی اول شد.
* علیرضا لرستانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درباره ترکیب این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت: با همان ترکیب و نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردیم به رقابت‌های جهانی می‌رویم و هیچ تغییری نخواهیم داشت.وی تأکید کرد: قول کسب مدال نمی‌دهم. کشتی‌گیران ما انگیزه بسیار بالایی دارند و برای کسب ۱۰ طلا به رقابت‌های جهانی می‌روند و مطمئن باشید با انگیزه و روحیه بالا در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
* تیم والیبال پیکان با سيمون وان دی‌ورد بازيكن سرعتي تيم ملي بلژيک به توافق رسید و این بازیکن را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال جذب کرد.سيمون وان دی‌ورد 28 سال سن دارد و آخرین تیمی که در آن حضور داشت تیم ترنتینو ایتالیا بود.
* آخرین نماینده دوومیدانی ایران در رقابتهای قهرمانی جهان از صعود به مرحله بعدی بازماند. در ادامه شانزدهمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در لندن، حسین کیهانی نماینده ایران در دوی ٣ هزار متر با مانع با رکورد ٨ دقیقه و ٣٣ ثانیه و ٧٦ صدم ثانیه در رده یازدهم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.پیش از این احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسن تفتیان در دوی ١٠٠ متر در همان مرحله مقدماتی از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.