kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

شبكه تلويزيوني اميد افتتاح شد(اخبار ادبی و هنری)

همزمان با ميلاد با سعادت امام رضا‌(ع)، در مراسمي با حضور رئيس رسانه ملي، شبكه تلويزيوني اميد به طور رسمي آغاز به كار كرد.



دكتر علي عسكري با حضور در استوديو شبكه اميد، اظهار اميدواري كرد كه اين شبكه تلويزيوني بتواند با برنامه‌ريزي درست و مناسب نيازهاي روز نوجوانان و جوانان كشور را برآورده سازد وبه ايجاد نشاط و پويايي در اين قشر از جامعه كمك كند.
وی همچنين با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب بر توجه ويژه دستگاه‌هاي مختلف كشور بويژه صداوسيما به نيازهاي قشر جوان و نوجوان كشور، تاكيد كرد: صداوسيما بايد در راستاي فرمايشات معظم‌له و به منظور پاسخ به اين نيازها به صورت ويژه به اين موضوع بپردازد كه راه‌اندازي شبكه اختصاصي اميد گامي مهم در جهت برآورده كردن خواسته‌هاي جوانان و نوجوانان كشور است.
بر اساس اين گزارش، دكتر علي عسكري بعد از افتتاح اين شبكه در جمع تعدادي از نوجوانان دختر و پسر حضور يافت و در فضايي صميمانه با آنان به گفت‌و‌گو نشست. در اين گفت‌وگوي صميمانه، نوجوانان نيازها و مطالبات خود را در توليد محتوي برنامه‌هاي شبكه اميد مطرح كردند و رئيس سازمان صدا و سيما نيز قول داد كه نظرات و پيشنهادات آن‌ها در توليدات و برنامه سازي‌هاي اين شبكه، مورد استفاده قرار گيرد.