kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

اخبار کوتاه از فوتبال



گل محمدی: بنگر را نمی‌خواهیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید احتیاجی به محسن بنگر ندارد و از جوانانش در لیگ هفدهم استفاده خواهد کرد.یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار تدارکاتی تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: در چنین دیدارهایی نتیجه برای ما مهم نیست. چیزی که برای ما اهمیت دارد شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است. دیدار مقابل سپاهان سومین بازی ما در تهران بود و از لحاظ شناخت تیم و بازیکنان کمک زیادی به من کرد. کار زیادی را در پیش داریم اما هنوز با بهتر شدن فاصله داریم.وی ادامه داد: تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم اما موجودی ما همین جوانان هستند و کار خود را با آنها دنبال می‌کنیم و در این راه احتیاج به حمایت هواداران داریم. اگر این بازیکنان بتوانند لیاقت خود را ثابت کنند در نیم فصل دوم نیز از آنها بهره خواهیم گرفت.سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره کمبود بازیکنانش و همچنین اضافه شدن محسن بنگر به تیمش گفت: در هر صورت ما 11 بازیکن بزرگسال داریم. امیدوار بودیم در اردوی تهران مصدوم ندهیم که متاسفانه این اردو دو مصدوم برای ما به جا گذاشت. فکر نمی‌کنم هادی محمدی بتواند دیگر به ما کمک کند.گل محمدی درباره بنگر و عالیشاه نیز بیان کرد: فکر نمی‌کنم عالیشاه با باشگاه مشکل خاصی داشته باشد. او این هفته جلسه‌ای را با مدیران برگزار می‌کند و درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد شد. درباره محسن بنگر هم باید بگویم که او را نمی‌خواهیم. عارف آغاسی را از تیم ملی امید بازگرداندیم و با همین جوانان کار می‌کنیم.وی درباره عملکرد تیمش در فصل آتی تصریح کرد: در نیم فصل اول فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت. با تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس که در هفته‌های ابتدایی بازی داریم به هرحال باید بازی می‌کردیم. قرعه ما به ظاهر سخت است اما قول می‌دهم با جذب بازیکن در نیم فصل دوم شرایط‌مان فرق کند و بهتر شویم.
بسیج کره‌ای‌ها برای شکست ایران
و نهمین صعود پی‌درپی به جام جهانی
کره‌ای‌ها عزم خودشان را برای شکست تیم ملی فوتبال ایران و صعود به جام جهانی برای نهمین بار پی‌درپی جزم کرده‌اند.تیم‌ ‌ملی فوتبال کره‌جنوبی از موقعیت حساسی برای صعود به جام جهانی برخوردار است. آنها باید در دو بازی باقی‌ مانده خودشان برابر ایران و ازبکستان به میدان بروند، این‌ در حالی است که بعد از اخراج سرمربی آلمانی کره و حضور شین تائه یونگ روی نیمکت این تیم اکنون کره‌ای‌ها امیدوار هستند شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند.طبق قوانین فیفا تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های رسمی خودشان تنها می‌توانند 72 ساعت زودتر از موعد مقرر بازیکنان‌شان را در اختیار داشته باشند. در این بین سرمربی کره جنوبی بعد از جلسه فوری با نمایندگان باشگاه‌ها در این کشور تصمیم گرفته 7 الی 10 روز قبل از بازی با ایران تمام بازیکنان خودش را در اختیار داشته باشد تا بتواند برای بازی با ایران با تمام توان به میدان بروند.تاکنون تمامی تیم‌های حاضر در لیگ کره با این درخواست سرمربی شان موافقت کردند و آنها اولویت را به تیم‌ ‌ملی کشورشان قبل از بازی حساس برابر ایران دانستند.دیدار ایران و کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در حالی 9 شهریور ماه در سئول برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تک گل سردار آزمون به سود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به پایان رسید.
برانکو: هدف ما کسب بیشترین جام است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهمترین بازی پیش روی این تیم، بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا است.
برانکو ایوانکوویچ در تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در کیف اوکراین، اظهار کرد: شرایط عالی داریم. از میزبان تشکر می‌کنیم که چنین شرایطی فراهم کرد و زمین خوبی را در اختیار ما قرار داد. مهمترین مسئله این است که تمام بازیکنان سالم هستند. وحید امیری که از ناحیه کمر مصدومیت داشت بهبود پیدا کرد. سیدجلال هم مقداری به خاطر خستگی‌اش مشکل داشت که حل شد. خیلی خوشحالم که کامیابی‌نیا به جمع ما بازگشت.او افزود: ما سه بازی دوستانه برگزار کردیم که از آنها راضی‌ام. ما بازی سوپر جام را پیش رو داریم که در آن بازی کم نخواهیم گذاشت. در حال حاضر مهمترین بازی برای ما بازی با الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.برانکو درباره میزان رضایتش از بازیکنان جدید تیم، تصریح کرد: کاملا انتظارات برآورد شده و بازیکنان با کیفیتی هستند. طبیعی است که یک مقداری زمان نیاز است تا با فلسفه کاری ما هماهنگ شوند. قطعا خیلی زود با ما هماهنگ می‌شوند. سیامک نعمتی، شایان مصلح و چند بازیکن جدید که کسب کردیم قطعا با هماهنگ می‌شوند و به سطح پرسپولیس می‌رسند.برانکو درباره لیگ هفدهم، گفت: واقعیت این است که ما باید با همه بازی کنیم. در لیگ ایران تیم ضعیف وجود ندارد. نمی‌توان گفت قرعه ما خوب بوده یا بد اما سخت‌ترین بازی‌های‌مان در میانه‌های فصل است. مهمترین برنامه ما این است که برای بازی‌ها آماده شویم و ترسی از تیمی نداشته باشیم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشردگی مسابقات برای این تیم، خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم اهداف و وظایف‌شان را گوشزد کردم. هدف نهایی من کسب بیشترین قهرمانی است. در اولین دیدار در سوپرجام و پس از آن لیگ قهرمانان. لیگ برتر هم جای خودش را دارد.
قضاوت داوران ایرانی در دیدار ژاپن و استرالیا
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از قضاوت داوران ایرانی در دیدار ژاپن و استرالیا خبر داد.دیدار تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و استرالیا از سری رقابت‌های انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نهم شهریور ماه در شهر سایتامای ژاپن در حالی برگزار می‌شود که علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و رضا سخندان، کمک داور اول و محمدرضا منصوری کمک داور دوم، قضاوت این بازی را بر عهده دارند. همچنین موعود بنیادی‌فر نیز به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.