kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
به دنبال کسب بهترین نتایج در رقابت‌های انتخابی هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال: فعلا نمی‌توانم از چهره‌های جدید استفاده کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: شرایط تمرین پس از لیگ جهانی راضی‌کننده است و به دنبال کسب بهترین نتایج در انتخابی جهان هستیم.



ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر این فرصت مهیا نیست که من از چهره‌های جدید استفاده کنم و سعی کردم از تیم جوانان کمک بگیرم و از برخی جوانان مثلا در پست دریافت‌کننده دعوت شده که به نظرم پتانسیل بالایی دارند. از طرفی دلم می‌خواست از تیم ملی زیر ۲۳ سال نیز بازیکن دعوت کنیم، ولی آنها برنامه‌های خودشان را دارند و مردم از تیم امید، انتظار گرفتن نتایج خوب در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند به همین دلیل از رده سنی زیر ۲۳ سال بازیکنی دعوت نکردم ولی در آینده امیدوارم بتوانیم از بازیکنان و چهره‌های جدید استفاده کنیم.  
کولاکوویچ در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در لیگ جهانی گفت: من باید بگویم که فقط در دو هفته اول از عملکرد بازیکنان راضی بودم و اما در هفته سوم آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان که در طول لیگ داخلی اتفاق افتاده بود، بر عملکرد ما تاثیر بدی گذاشت و حتی در لهستان در حین تمرینات با آسیب‌دیدگی‌های زیادی روبه‌رو بودیم. مصدومیت عادل غلامی و جواد معنوی‌نژاد هم بی‌تأثیر نبود و با وجود آنکه می‌توانستیم با دو برد به مرحله نهایی راه پیدا کنیم اما این امر محقق نشد ولی این نکته را باید بگویم که ما به تیم‌هایی باختیم که در رنکینگ جهانی بالاتر از ما بودند. ایتالیا، برزیل و روسیه جزو بهترین‌ها هستند و حتی صربستان که قهرمان دوره پیش بود نیز با ما بازی کرد. نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم اما دو برد برابر لهستان و آرژانتین که در رنکینگ که بالاتر از ما هستند برایم رضایتبخش بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره انتخابی مسابقات جهانی نیز گفت: قرار است با رویکرد جدیدی وارد مسابقات شویم. مسابقات انتخابی جهانی رقابت‌های مهمی است و ما با تیم‌های قزاقستان، قطر، چین و کره روبه‌رو هستیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. ما به دنبال ارائه بهترین عملکردمان در این مسابقات هستیم.