kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

خواندنی از ورزش ایران



*با اعلام آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی، طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی تیم‌ملی تکواندوی نونهالان پسر معرفی شد.ترکیب تیم‌ملی نونهالان فردا مشخص می‌شود و پس از آن نونهالان ملی‌پوش تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان که از دوم شهریور ماه به مدت چهار روز در «شرم الشیخ» مصر برگزار می‌شود، آغاز خواهند کرد.تیم‌ملی نونهالان پسر کشورمان در دوره گذشته موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شده است.
*رئیس‌فدراسیون وزنه‌برداری از اعزام بیرالوند به عنوان مربی تیم ملی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ خبر داد. علی مرادی در مراسم تجلیل از قهرمان لرستانی وزنه‌برداری کشور گفت: رضا بیرالوند را به عنوان مربی تیم ملی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اعزام خواهیم کرد.
*باشگاه بانک سرمایه به صورت مشروط با انتقال دریافت‌کننده ملی‌پوش خود به تیم لهستانی موافقت کرد.میلاد عبادی‌پور، بازیکن ارزشمند و ملی‌پوش تیم بانک سرمایه صبح دیروز برای گفت‌وگو پیرامون انتقال به باشگاه اسکرا بلچاتوف لهستان به دیدار سعادت‌مند، مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه رفت و به صورت مشروط جواز انتقال به این باشگاه اروپایی را دریافت کرد.براساس مکاتبات میان دو باشگاه، عبادی‌پور باید برای بازی‌های جام باشگاه‌های جهان (2017 لهستان) برای دو هفته در اختیار بانک سرمایه باشد، همچنین در صورت هرگونه قطع همکاری بازیکن با باشگاه لهستانی، عبادی پور به مدت یک سال به تیم بانک سرمایه بازخواهد گشت.
* سوارکاران تیم ملی ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی ترکمنستان مشخص شدند. پس از ماه‌ها تمرین و تشکیل اردو سرانجام 5 سوارکار به همراه اسبهایشان جهت شرکت در مسابقات آسیایی پرش با اسب داخل سالن ترکمنستان توسط فن پاشن سرمربی بلژیکی انتخاب و معرفی شدند.تیم ملی مذکور از بین سوارکاران برتر دعوت شده به اردو تیم ملی براساس میزان آمادگی به منظور شرکت در مسابقات مذکور به شرح ذیل انتخاب شدند:علی رحمتی با اسب کیووادیس،داوود پوررضایی با اسب فیلیسیانو،علیرضا عامری با اسب فلائینگ،شراگیم حبیبی با اسب والدو و مازیار جمشیدخانی با اسب وایمور.