kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

تبعه پاکستانی به اتهام آدم‌ربایی در چابهار دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار در جنوب استان با دستگیری چهار عضو یک تیم آدم‌ربایی علاوه بر آزادی یک فرد ربوده شده، راز قتل 2 تبعه کشور پاکستان را نیز کشف و قاتل را دستگیر کردند.


سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: یازدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش مردی 27 ساله در یکی از خیابان‌های شهر چابهار، تیم‌های اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس بررسی‌های گسترده و تخصصی را آغاز کردند.
وی افزود: آدم‌ربایان پس از این آدم‌ربایی در تماس با خانواده فرد ربوده شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی وی درخواست کرده بودند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در پایش‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی، سرنخ‌هایی از یک موتور سوار در زمان ربایش به دست آوردند و در تعاقب اشراف اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در چابهار دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این فرد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ربایش جوان 27 ساله با همکاری 2 نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه‌ای اعتراف کرد.
رحیمی افزود: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری 2 متهم دیگر پرونده، گروگان را نیز آزاد کردند.
وی ادامه داد: عامل اصلی این آدم‌ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده که پس از وقوع جرم مدام محل اختفای خود را تغییر داده است.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس این فرد را در عملیاتی غافلگیرانه در چابهار دستگیر و در بازرسی از محل اختفای این آدم‌ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار در تحقیقات کارآگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب 2 فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیراندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.