kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

استقرار هیئت‌های بازرسی در چند سازمان و وزارتخانه

هیئت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در وزارت علوم، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله مستقر شده است.


به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، هیئت بازرسی امورآموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 82234160 تماس بگیرند.
استقرار هیئت بازرسی در پژوهشگاه
علوم و فناوری اطلاعات ایران
همچنین هیئت بازرسی امورآموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مستقر شده است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلامی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن66494972 داخلی 265 تماس حاصل نمایند.
استقرار هیئت بازرسی در سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور
هیئت بازرسی امور آموزشی و پژوهشی همچنین از 20 خرداد تا 15 مرداد در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مستقر شده است. چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 22686631 تماس حاصل نمایند.
استقرار هیئت بازرسی در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله
هیئت بازرسی امور آموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله مستقر شده است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 22801756 تماس بگیرند.گفتنی است، سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در مورد هر چهار سازمان و وزارت خانه مذکور است.