kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
یک منبع آگاه در پلیس پایتخت:

کشف «جسد کودکان بدون چشم و کلیه» در تهران صحت ندارد

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت در واکنش به اظهارات دیروز یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قاچاق اعضای بدن کودکان و کشف جسد آنها در بیابان‌های حاشیه تهران، گفت: چنین موضوعی کذب محض است.


یک منبع آگاه در پلیس آگاهی در واکنش به ادعای جدید یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قاچاق اعضای بدن کودکان و ربودن آنها در برخی محلات پایتخت و کشف جسد آنها در بیابان‌های حاشیه تهران درحالی که چشم و کلیه ندارند، با رد این ادعا به تسنیم گفت: در سال‌های اخیر هیچ گزارشی مبنی بر کشف جسد کودکان در بیابان‌های اطراف تهران نداشته‌ایم.
این مقام مسئول تاکید کرد: این اظهارات قطعاً کذب بوده و هیچ پرونده‌ای در سال‌های اخیر با چنین موضوعی در شهر تهران و در پلیس آگاهی پایتخت وجود نداشته است.
وی با بیان اینکه این اظهارات کذب، امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد، خاطرنشان کرد: پلیس پایتخت در سنوات اخیر به هیچ وجه پرونده کشف جسد کودکان با چنین وضعی را نداشته و کشف اجساد کودکان در حاشیه پایتخت با چنین شرایطی به هیچ وجه صحت ندارد.
فاطمه دانشور دیروز در مصاحبه‌ای با هشدار به مسئولان امر مدعی شده بود: «در محلات پرخطر مانند هرندی کودکانی گم می‌شوند که والدین آنها حتی شکایت هم نمی‌کنند.» وی گفته بود: «در بسیاری از موارد کودکان ناپدید می‌شوند و اعضای بدن آنها قاچاق می‌شود و بعد از مدت‌ها جسد برخی از آنها در بیابان‌ها بدون کلیه و چشم رها شده است.»