kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

اخبار کوتاه از فوتبال



جباری: امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت هواداران استقلال باشم
هافبک میانی سال‌های نه چندان دور استقلال، دوباره به عضویت این تیم درآمد. مجتبی جباری که بعد از اختلاف با مدیرعامل وقت استقلال از این تیم جدا شد و حدود سه فصل در لیگ قطر توپ زد، بعد از توافق با استقلال، دوباره آبی پوش شد تا فصل آینده در این تیم توپ بزند. با جذب جباری، لیست استقلالی‌ها تکمیل شد و این تیم تنها در صورت جدایی یک بازیکن، می‌تواند بازیکن بالای ۲۳ سال جذب کند.هافبک جدید تیم فوتبال استقلال از بازگشت دوباره خود به این تیم ابراز خرسندی کرد و این تیم را مدعی قهرمانی لیگ دانست. جباری روز پنج‌شنبه هفته گذشته پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان به همراه منصوریان به محل تمرین استقلال آمد و به ‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. زمانی که جباری وارد کمپ اختصاصی باشگاه استقلال شد، یکی از هواداران استقلال او را روی دوش خود گرفت و به سمت زمین آورد. مجتبی جباری همچنین درباره حضورش در استقلال گفت: خوشحالم و حس خیلی خوبی دارم که به استقلال برگشتم. یک مدت از استقلال دور بودم، اما هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند.وی با اشاره به حمایت و تشویق هواداران استقلال خاطرنشان کرد: این حمایت و پشتیبانی استرس و فشار زیادی را ایجاد می‌کند. امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت هواداران استقلال باشم و در پایان فصل جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.هافبک جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چه وعده‌ای به هواداران می‌دهد، تصریح کرد: استقلال همیشه برای قهرمانی رقابت می‌کند و امسال هم برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد.
پرونده گولج به دادگاه CAS خواهد رفت
مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا پرونده بازیکن سابق‌شان به دادگاه CAS برود.با شکایت آنتونی گولج از باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فیفا این باشگاه را به پرداخت جریمه به این بازیکن استرالیایی- کروات محکوم کرد. با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا در دادگاه تجدیدنظر خواهی یا CAS این رای برگردد. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از فیفا درخواست کرده تا مستندات رای پرونده گولج را در اختیار داشته باشند تا بتوانند نسبت به آن در دادگاه بین‌المللی ورزش تجدیدنظرخواهی کنند.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
* محمد قاضی مهاجم سابق نفت تهران ظهر روز پنج شنبه گذشته با حضور در باشگاه پدیده و پس از توافق با مدیران این باشگاه با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال پدیده پیوست.این بازیکن پس از عقد قرارداد به همراه تیم پدیده عازم ترکیه شد تا در اردوی این تیم شرکت کند.
* مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس با بشار رسن مدافع ملی‌پوش تیم ملی عراق و مدیر برنامه‌های او هنوز ادامه دارد و جذب این بازیکن کاملا منتفی نشده است. پرسپولیسی‌ها با این بازیکن به توافقات خوبی رسیده‌اند اما رسن باید ابتدا تکلیفش را با تیم فعلی‌اش در لیگ عراق مشخص کند. به نظر می‌رسد تا قبل از اردوی پرسپولیس در اوکراین وضعیت قطعی این مدافع ملی‌پوش عراقی مشخص شود.
* بعد از اینکه سپاهان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خط دفاعی موفق به خرید بازیکنانی مانند عزت پورقاز و سیاوش یزدانی شد و البته بازیکنانی مانند عارف غلامی نیز در ترکیب این تیم حفظ شدند، حالا از این باشگاه اصفهانی خبر می‌رسد که موسی کولیبالی مدافع ثابت فصل گذشته این تیم در راه خروج از سپاهان قرار گرفته است. زلاتکو کرانچار با اعلام این خبر اظهار داشت: موسی کولیبالی برای فصل پیش رو مدنظر ما نیست و به جای او بازیکن دیگری را جذب می‌کنیم.
* علی کریمی در حاشیه نشست خود با سرپرست باشگاه نفت با پیام صادقیان گفت‌و‌گو کرد تا این بازیکن هم برای عقد قرارداد خود نشستی با مدیریت باشگاه نفت داشته باشد. این در حالی است که علی کریمی به تازگی برای هدایت نفت با مسئولان تیم تهرانی به توافق رسیده است.