kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

خواندنی از ورزش ایران


*مربی تیم ملی وزنه‌برداری اعلام کرد در صورت موافقت با استعفای انوشیروانی او هم کنار خواهد رفت. وحید ربیعی درباره‌ جلسه شورای عالی فنی و اینکه چه تصمیمی برای ادامه کار در تیم ملی وزنه‌برداری گرفته است؟ بیان کرد: کادرفنی برای حفظ نظم و انسجام اردو خواسته بود که تمام ملی پوشان در اردوی تیم ملی و زیر نظر کادرفنی تمرین کنند. به هر حال ما قهرمانان المپیک دیگری هم داریم.او ادامه داد: در جلسه شورای عالی فنی تکلیف سرمربی مشخص می‌شود و اگر با استعفا انوشیروانی موافقت شود، من هم کنار می‌روم. به هر حال کادرفنی جدید هم که بر سر کار بیاید ترجیح می‌دهد با نفرات خود کار کند.ربیعی در پاسخ به این پرسش که انتظار داشت فدراسیون از کادرفنی خود حمایت کند؟ گفت: انتظار می‌رفت فدراسیون راه‌حلی را انتخاب می‌کرد که تیم ملی وزنه‌برداری در آرامش برای مسابقات جهانی آماده شود. اما اکنون ما حتی زمان زیادی را هم برای آماده‌سازی تیم از دست داده‌ایم.
*تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی صربستان بامداد دیروز راهی این کشور شد. رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام لوبومیر ایوانوویچ روزهای دهم و یازدهم  تیرماه در کشور صربستان برگزار می‌شود.ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اعزامی به این رقابت‌ها به شرح زیر است:*۶۰ کیلوگرم: کرامت عبدولی*۶۶ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد*۷۴ کیلوگرم: محمد شربی نیازی*۹۶ کیلوگرم: امیرمحمد نوروزی*۱۲۰ کیلوگرم: امین میرزازاده.سرمربی: حمید باوفا.
*رامین طاهری فرنگی کار وزن ۸۰ کیلوگرم ایران که کمتر از ۲ ماه پیش موفق به کسب مدال طلای آسیا شده بود، در حالی که خود را مهیای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه می‌کرد، از ناحیه پای چپ شدیدا دچار آسیب دیدگی شد تا شانس حضورش در این مسابقات کمرنگ شود.پس از گرفتن MRI مشخص شد وی دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به احتمال فراوان باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.
*تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی سه بر صفر برابر نماینده چین تایپه به دور دوم مسابقات باشگاه‌های آسیا راه یافت.بانک سرمایه در گروه دوم تنها با نماینده چین تایپه هم گروه بود و با پیروزی دراین دیدار توانست جواز صعود به جمع هشت تیم پایانی را کسب کند.ست‌های این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان مصطفی کارخانه پایان یافت.
*کادرفنی اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) 2017 از سوی هیئت تکواندو نیروهای مسلح معرفی شد. بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) 2017، یکم تا نهم آبان‌ماه سال‌جاری در کشور «دومنیکن» برگزار می‌شود که با برگزاری جلسه‌ اعضای هیئت رییسه هیئت تکواندوی نیروهای مسلح، کادرفنی تیم اعزامی به این رقابت‌ها معرفی شد.محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و جلال چروکی، علی نعیمی، جواد فریدونی، جواد الیاسی و محسن فرامرزی به عنوان مربیان انتخاب شدند. همچنین مرتضی سلطانی نیز به عنوان مدیر فنی معرفی شد.تیم ایران در دوره گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.