kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

هلاکت ۴ شرور مسلح حامل پرچم داعش در استان هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت ۴ نفر از اشرار مسلح در شهرستان رودان خبر داد و گفت: از این افراد ۴ قبضه سلاح، ۱۱۲ عدد گلوله جنگی، مقادیری مواد منفجره به‌همراه پرچم داعش کشف شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس،  سرتیپ «عزیزالله ملکی» اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، عصر یکشنبه مأموران جان بر کف پلیس در کوه‌های اطراف شهرستان رودان با تیم 4نفره از این اشرار مواجه شدند و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد کشته‌شده تعداد 4 قبضه اسلحه جنگی، 112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.
ملکی اعلام کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.
فرمانده انتطامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی در منطقه شود مبارزه خواهند کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم هر نوع موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.