kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


آغاز تمرینات تیم ملی در اتریش
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان از رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه آماده می‌کند راهی اردوی اتریش شد. کاروان تیم ملی بعد از سفری چند ساعته جمعه شب به وین رسید. ملی پوشان از دیروز زیر نظر کی روش تمرینات فنی خود را آغاز کردند.
ابهام در خصوص حضور 90 دقیقه‌ای ابراهیمی برابر العین
امید ابراهیمی در تمرین روزهای جمعه و شنبه  استقلال در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا آخرین مصدوم رختکن استقلال نیز در تمرینات این تیم حاضر شود.با این وجود اما وضعیت این بازیکن برای حضور در ترکیب اولیه استقلال نا مشخص است و هنوز از کادر پزشکی استقلال برای حضور 90 دقیقه‌ای چراغ سبز دریافت نکرده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد استقلال دیدار با العین را با ترکیب مجید حسینی و فرشید باقری در پست هافبک دفاعی آغاز کند و ابراهیمی در نیمه  دوم و در صورت نیاز منصوریان به ترکیب اضافه شود. تمرین روز یکشنبه استقلال در ورزشگاه بن زاید تکلیف ابراهیمی برای حضور در این دیدار را نهایی خواهد کرد و منصوریان بعد از مشورت با کادر پزشکی درباره دقایق حضور این بازیکن در ترکیب استقلال تصمیم خواهد گرفت.
انتخاب تیم داوری از ژاپن برای بازی استقلال خوزستان
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که دیدار برگشت دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تیم داوری از ژاپن در راس آنها ایدا جیومبی قضاوت می‌کند.  دیدار برگشت استقلال خوزستان با الهلال عربستان چهارشنبه (10 خرداد) در دوحه ساعت 24 برگزار می‌شود.
شروع تمرینات تراکتورسازی از 19 خرداد
یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: پیشنهادی از باشگاه تراکتورسازی به من رسید که من زیاد روی این پیشنهاد فکر نکردم و خیلی زود تصمیم گرفتم. این یکی از مهم‌ترین و بهترین پیشنهادهای من بود که با همه وجودم پذیرفتم و باعث افتخار هر مربی‌ای است که در این تیم با هواداران پرشور کار کند. از این تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم با کمک هواداران، بچه‌های تیم و عوامل باشگاه فصل موفقی پشت سر بگذاریم. وی افزود: ما تمرینات را از 19 خردادماه شروع می‌کنیم و 6 هفته فرصت داریم تا وارد مسابقات شویم. یکی دو اردو در برنامه خواهیم داشت که ابتدای کار ما از تبریز است و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم. امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل قبل را تمدید کند تا کارمان را بدون دغدغه شروع کنیم. با صحبتی که با مربیان پایه داشتم به نظر می‌رسد بازیکنان جوان خوبی در تیم‌های پایه حضور دارند که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و امیدوارم آن‌ها هم بازیکنان خوبی باشند و باعث خوشحالی من است که شنیدم چند بازیکن جوان خوب در تیم‌های پایه داریم.
توافق پرسپولیس با نعمتی
مسئولان باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با سیامک نعمتی و مدیربرنامه‌های او داشتند، برای پیوستن به پرسپولیس در فصل آینده به توافقات زیادی دست پیدا کردند.البته از آنجایی که تیم پرسپولیس روز سه‌شنبه بازی حساسی مقابل لخویای قطر دارد، به همین دلیل امضای قرارداد و رسیدن به توافقات نهایی بعد از بازگشت تیم پرسپولیس از قطر انجام خواهد شد. نعمتی فصل گذشته در تیم فوتبال پیکان توپ می‌زد.
بازگشت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران به کشورمان
کاروان تیم فوتسال زیر 20 سال ایران پس از کسب عنوان با ارزش قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا،روز گذشته به ایران بازگشتند.  محمدرضا ساکت، ریاست سازمان تیم‌های ملی و علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور در فرودگاه امام(ره) از اعضای تیم فوتسال زیر 20 سال ایران استقبال کردند و کسب عنوان با ارزش قهرمانی در آسیا را به کلیه نفرات تیم تبریک و شادباش گفتند. علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که همراه تیم در تایلند حضور داشتند هم با کاروان تیم به ایران بازگشتند و دقایقی با ساکت و اسدی درباره کیفیت مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت و گو کردند.
افزایش جرایم نقدی در آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی
اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص آئین‌نامه جدید انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مطمئنا آئین‌نامه جدید در راه است. مسلماً با توجه به موارد قانونی مختلف باید این آئین‌نامه با تشریفات قانونی تصویب و ابلاغ شود و تا زمانی که ابلاغ نشود با همان آئین‌نامه قبلی مراحل کار انجام خواهد شد. این آئین‌نامه جدید در قسمت‌هایی از آن با پیشنهادات کمیته انضباطی و در بخش‌های دیگر با پیشنهادات کمیته تدوین و مقررات در حال شکل‌گیری است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آئین‌نامه جدید انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مطمئنا آئین‌نامه جدید در راه است. مسلماً با توجه به موارد قانونی مختلف باید این آئین‌نامه با تشریفات قانونی تصویب و ابلاغ شود و تا زمانی که ابلاغ نشود با همان آئین‌نامه قبلی مراحل کار انجام خواهد شد. این آئین‌نامه جدید در قسمت‌هایی از آن با پیشنهادات کمیته انضباطی و در بخش‌های دیگر با پیشنهادات کمیته تدوین و مقررات در حال شکل‌گیری است.
عشوری نمی‌تواند با تراکتورسازی قرارداد ببندد
فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ‌ درباره آخرین وضعیت سینا عشوری، اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی در این مورد از ما استعلام گرفته و ما هم یکی دو روز پیش جواب آنها را دادیم. با توجه به اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان را در فدراسیون فوتبال داریم، از آنها هم برای وضعیت عشوری استعلام گرفتیم و سپس به باشگاه تراکتورسازی نامه زدیم.وی افزود: سینا عشوری سال گذشته دچار مصدومیت شد و مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم نام این بازیکن را از لیست خود خارج کردند تا بتوانند سجاد شهباززاده را جذب کنند. زمانی هم که برای جذب شهباززاده اقدام کردند، TMS بسته شده بود. قرارداد او غیرفعال شده است. مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: چون عشوری از لیست تراکتورسازی خارج شده، او برای اینکه سال آینده هم بتواند بازی کند،‌ باید قراردادی جدید با این تیم امضا کند. با توجه به محرومیتی هم که تیم تراکتورسازی با آن مواجه شده، ما نمی‌توانیم هیچ‌کدام از قراردادهای این باشگاه را ثبت کنیم. پس با این حساب، سینا عشوری نمی‌تواند برای  تراکتورسازی بازی کند.