kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد

همیشه از نظرات خادم در مباحث فنی استفاده می‌کنم



سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از نظر تمامی بزرگان و اهل فن از جمله اعضای شورای فنی، برای پیشبرد کار فنی تیم ملی بهره می‌برم. خلاصه‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های محمد طلایی در ادامه می‌آید:
* از نظرات تمامی بزرگان کشتی در کارم بهره می‌برم. همچنین از نظرات رسول خادم نیز بعنوان یک مرد فنی و کاربلد که چهار سال مسئولیت تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده داشت و نتایج خوبی را بدست آورده نیز بعنوان یکی از مردان با دانش کشتی کشور استفاده می‌برم.
*خود من از رسول خادم بعنوان یک مهره کاربلد و فنی و همچنین یک دوست و هم تیمی قدیمی در مورد مسائلی همچون نوع بدنسازی، سبک کشتی و آنالیز کشتی‌گیران استفاده می‌کنم و اگر هرکس دیگر نیز به جای من بود نیز همین کار را می‌کرد.
*در مورد رسول خادم باید بگویم که از اینکه وی در کنار ماست و من گاه و بیگاه نظرات فنی او را جویا می‌شوم خوشحالم چراکه نظرات وی که سابقه درخشانی در ورزش قهرمانی و همچنین مربیگری از خود به جای گذاشته بسیار راه‌گشاست.
* یکی از روش‌های کار من استفاده از نظرات نخبه‌های کشتی است و هیچ گاه از اینکه کسی من را در هدایت بهتر تیم ملی کشتی آزاد یاری کند ناراحت نخواهم شد.