kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

خواندنی از ورزش ایران



* مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه با حضور مسئولان ورزشی دانشگاه‌های جهان در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شد. در این مراسم که تیم والیبال دانشجویان ایران در گروه D این رقابت‌ها در کنار تیم‌های آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس قرار گرفت. در این دوره از رقابت‌های رشته والیبال ۲۲  تیم شرکت کردند که قرار است این تیم ها در چهار گروه با یکدیگر  به رقابت بپردازند. بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.
* سرمربي تيم رويينگ دختران ايران به اردو بازگشت و هر چهار ملي‌پوش تمرين‌هايشان را آغاز كردند. پس از اينكه افشين فرزام سرمربي تيم ملي رويينگ دختران به دليل اختلاف با جيوگانيك مربي رومانيايي اردوي تيم ملي را ترك كرد دوباره به کار خود بازگشت و هدايت ملي‌پوشان را برعهده گرفت. با رفتن او ملي‌پوشان هم تمرين نكرده بودند و شنيده شد فدراسيون به آنها مرخصي داده تا شرايط آرام شود اما با بازگشت فرزام ملي‌پوشان هم به تمرين بازگشتند.
* با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هفته آینده ٢٩ اردیبهشت ماه و تداخل این رویداد بزرگ با دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال، کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال تغییری در برنامه دیدارهای فینال و رده‌بندی ایجاد می‌کند. مرحله نهایی لیگ برتر قرار بود از بیست و نهم اردیبهشت ماه آغاز شود اما به دلیل انتخابات ریاست جمهوری این مسابقات به تعویق افتاد و برنامه جدید از طرف کمیته مسابقات اعلام خواهد شد.