kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

اهدای دیه ۴۰۰ میلیونی 3 متوفی به مجمع خیرین سلامت

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از اهدای دیه ۴۰۰ میلیون تومانی سه فوتی ناشی از حادثه رانندگی در منطقه قروه کردستان به حوزه بهداشت و درمان خبر داد.


به گزارش مهر، سید محمد طباطبایی با اشاره به اقدامات خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان در کشور، اظهار داشت: یکی از خیرین استان کردستان و از اهالی روستای دوسر قروه  با اقدامی نیکوکارانه و انساندوستانه دیه سه عزیز از دست رفته خود را که در تصادف  رانندگی جان باختند صرف رویش دوباره زندگی انسان‌های دیگری کرد.
طباطبایی ضمن تسلیت به خانواده متوفی و آرزوی آمرزش برای متوفیان، افزود: این مبلغ در راستای  استفاده از خدمات درمانی  اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی قروه هزینه می‌شود. وی با بیان اینکه این خیر عزیز به رغم نیاز مالی با خواست قلبی خود این مبلغ را برای احداث و توسعه بخش اتاق عمل شهرستان قروه هزینه می‌کند، عنوان کرد: احداث اتاق عمل این بیمارستان به منظور تسهیل و دسترسی بیماران بومی به خدمات جراحی بوده و مشارکت خیرین در بخش بهداشت و درمان را به دنبال دارد. معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه اعتقاد این خیر عزیز صرفا کمک به همنوعان است، تصریح کرد:  ایشان اعتقاد دارند که سرمایه‌های مادی خدادادی امانتی نزد مردم است و بهترین هزینه صرف در جهت رضایت مالک اصلی و خداوند متعال باید هزینه شود.