kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

صعود تیم های پتروشیمی و نفت به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان با پیروزی مقابل حریفان خود در بازی سوم پلی‌آف لیگ برتر به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.


مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر دیروز با برگزاری دیدار های سوم میان ۸ تیم حاضر در این مرحله پیگیری شد.
در نخستین بازی عصر دیروز که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، تیم پتروشیمی با درخشش حامد حدادی برای سومین بار متوالی بر نیروی زمینی تهران غلبه کرد. حدادی در این بازی برای تیمش 24 امتیاز و 10 ریباند داشت.
در دیگر دیدار مرحله یک چهارم لیگ بسکتبال نفت آبادان در کاشان مقابل شهرداری این شهر پیروز شد تا این تیم جنوبی هم با توجه به دو بردی که در دیدارهای اول و دوم بدست آورده بود راهی نیمه نهایی شود.
در تبریز نیز شهرداری این شهر میزبان دانشگاه آزاد بود و برخلاف دو دیدار گذشته موفق شد این تیم را شکست دهد. بدین ترتیب رقابت دو تیم شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد برای صعود به نیمه نهایی به دیدار چهارم(امروز) کشیده شد.اندرو اوگلیوی 27 امتیاز و 10 ریباند برای دانشگاه آزاد و هروویه پولیکو 24 امتیاز برای شهرداری تبریز کسب کردند.
در آخرین دیدار که از ساعت 18 بین تیم‌های شیمیدر تهران و شهرداری اراک برگزار شد تیم شیمیدر به پیروزی 91 بر 87 دست پیدا کرد. بدین ترتیب رقابت دو تیم شیمیدر تهران و شهرداری اراک برای صعود به نیمه نهایی به دیدار چهارم(امروز) کشیده شد.
نتیجه دیدارهای سوم مرحله پلی آف به شرح زیر است:
*نیروی زمینی 73 – پتروشیمی بندرامام 83 (3 بر صفر به سود پتروشیمی)
*شهرداری تبریز 95 – دانشگاه آزاد اسلامی 91 (2 بر یک به سود دانشگاه)
*شهرداری کاشان 66 – پالایش نفت آبادان 71 (3 بر صفر به صورت نفت)
* شیمیدر تهران91 - شهرداری اراک87 (2 بریک به سود شهرداری اراک)