kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
سردار غیب‌پرور در مراسم کاشت 4 هزار هکتار نهال در خوزستان:

بسیج٬ مردم خوزستان را تنها نمی‌گذارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر دولت آماده باشد برای سال 96 آماده کاشت نهال در 30هزار هکتار از بیابان‌های خوزستان هستیم که باید تمهیدات آن از سوی دولت محترم تامین و پشتیبانی شود.


به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه پروژه کاشت 4 هزار هکتار نهال در بحرانی‌ترین کانون ریزگردهای خوزستان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر جهاد کشاورزی، استاندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین استان خوزستان، برخی از معاونین بسیج و فرماندهان سپاه‌های استانی و جمع کثیری از بسیجیان در بیابان‌های اطراف اهواز برگزار شد.
وی به مناطق بیابانی خوزستان اشاره کرد و با بیان اینکه 340 هزار هکتار از 1270هزار هکتار منطقه بیابانی خوزستان بحرانی است، افزود: طبیعتا یاری مردم این استان نیازمند عزم ملی است.
سردار غیب‌پرور عزم ملی را نیازمند اقدام بسیجی و روحیه جهادی دانست و تصریح کرد: همه ایران به خوزستان قهرمان مدیون است و بسیج هیچگاه مردم خوزستان را تنها نخواهد گذاشت که مردمانش نجیب، شریف و مهمان‌نواز هستند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای استان خوزستان، تاکید کرد: اقدام امروز بسیج در مدد به دولت و نصرت و یاری مردم کاری کوچک بوده و آغازی است برای اقدام‌هایی بزرگتر.
وی 4 هزار هکتار نهال کاری را مرحله نخست مجاهدت بسیجیان اعلام کرد و گفت: اگر دولت آماده باشد، برای سال 96 آماده نهال کاری در30هزار هکتار از بیابان‌های خوزستان هستیم که یقینا باید تمهیدات آن از سوی دولت محترم تامین و پشتیبانی شود.
سردار غیب‌پرور خطاب به مردم خوزستان ابراز داشت: ما شرمنده مردم زحمت کش این استان هستیم که در طول انقلاب مجاهدت‌های ارزشمندی انجام دادند که باید با تمام قوا یاریشان کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قطعا مبارزه با ریزگردها فقط کاشت نهال نبوده و ریختن سنگ ریزه و اقدامات متعدد دیگری که با محیط زیست سازگاری دارد بایستی پیاده‌سازی و اجرا گردد.
وی خاطر نشان کرد: دستان تمام بسیجیان عزیز را می‌بوسم و عرض میکنم این نهال کاری جهاد در راه خداست و اگر روزی میدان مجاهدت در خاکریزهای دفاعی بود امروز صحنه مجاهدت را با نیت الهی در این بیابان‌ها پهن می‌کنیم که یقینا خداوند نیز برکت
 می‌دهد.