kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
زاکانی:

برخی مسئولان آن‌قدر که به آمریکا اعتماد دارند به سنت‌های الهی اعتماد ندارند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز برخی مسئولان آن‌قدر که به آمریکا اعتماد دارند، به سنت‌های الهی اعتماد ندارند، گفت: باید چشم‌ها را باز کنیم و دنیازده‌ها را انتخاب نکنیم.



به گزارش فارس، علیرضا زاکانی در یادواره 65 شهید عملیات بدر از شهرستان شاهرود در مسجد غربای این شهر تصریح کرد: امروز برخی از مسئولان به سنت‌های الهی باور ندارند و آن‌قدر که به آمریکا اعتماد دارند، به سنت‌های الهی اعتماد ندارند، اشکال کار اینجاست.
وی با اشاره به مشکل بی‌بصیرتی عده‌ای در جامعه، افزود: امروز باید دانست چرا فتنه 88، هشت ماه طول کشید؛ چون عده‌ای بی‌بصیرت در زمان خود به وظیفه خود عمل نکرده و مردم را هدایت نکردند.
زاکانی به شاخصه تلاش و مجاهدت شهدا اشاره کرد و بیان داشت: شهدا مجاهدت کردند و نمونه‌های فراوانی چون قاسم اصغری داریم که روی سیم خاردار خوابید و سه گروهان رد شدند و زنده ماند و در عملیات والفجر 8 هم بود و در عملیات کربلای 5 با اینکه یک پا نداشت ماند تا شربت شهادت را نوشید؛ چراکه بر راه خود مجاهدت و ایستادگی داشت.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: اشکال امروز عده‌ای این است که برای رسیدن به قدرت و شهرت حاضر هستند از روی جنازه همه رد شوند و به قدرت برسند و عاشق پست هستند و با مردم و خدمت به آنها کاری ندارند.
وی بیان داشت: شهدا تلاش و مجاهدت داشتند و تا هستیم باید از انقلاب دست نکشیم و لطف خداست که در این دوره آفریده شدیم تا نعمت بزرگ انقلاب را درک کنیم و امتحان شویم و در این مسیر مجاهدت کنیم.
زاکانی با اشاره به دیدار خود با سیدحسن نصرالله در اوایل امسال، ابراز داشت: در این دیدار دلیل موفقیت سیدحسن نصرالله را پرسیدیم که ایشان در جواب گفت دلیل اصلی این موفقیت‌ها، ولایت‌پذیری است و ولی امر مسلمین جهان هر چه بفرمایند، ما گوش می‌کنیم و این دلیل موفقیت ماست.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: امروز ما از عدم ولایت‌پذیری در جامعه ضربه می‌خوریم؛ سیدحسن نصرالله بر ولایت‌پذیری تأکید داشت و متأسفانه برخی مسئولان در این زمینه لنگ می‌زنند.
زاکانی تأکید کرد: امروز باید استقامت داشته باشیم و از ولی‌فقیه تبعیت کرده و در مسیر خود ثابت‌قدم باشیم؛ هر چند مشکلاتی داریم، اما این مشکلات مربوط به انقلاب، اسلام و رهبری نیست و به دنیازده‌ها ربط دارد و باید چشم‌ها را باز کنیم و دنیازده‌ها را انتخاب نکنیم.