وزیر صهیونیست: در لبنان همه حتی مردم عادی مخصوصاً شیعیان هدف نظامی هستند!
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی تصریح کرد در جنگ بعدی با لبنان همه مکانها و غیرنظامیان به ویژه شیعیان این کشور هدف قرار خواهند گرفت!
«نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی یک بار دیگر خوی واقعی صهیونیستها را به نمایش گذاشت. وی تصریح کرد: در شرایطی که دولت لبنان از حزبالله لبنان پشتیبانی میکند، در جنگ بعدی با حزب الله لبنان، غیرنظامیان را در هر جایی که باشند هدف قرار میدهند!به گزارش صدا و سیما به نقل از روزنامه «هاآرتص»، «بنت» با اشاره به اظهارات اخیر میشل عون رئیسجمهور لبنان مبنی بر اینکه «لبنان و حزب الله لبنان از یکدیگر جدا نیستند» مدعی شد جنگ بعدی با اسرائیل به معنای بازگشت لبنان به قرون وسطی خواهد بود!وی در لابلای این رجزخوانیهای از روی ترس به شیعیان اشاره کرد و گفت: غیرنظامیان این جمعیت نیز از اهداف نظامی جنگ بعدی بین حزبالله و اسرائیل خواهند بود!