kayhan.ir

کد خبر: ۹۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
دبیر کمیته ملی المپیک اعلام کرد

بعید است اساسنامه کمیته المپیک به مجمع برسد



دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بعید می‌دانم اساسنامه‌ای در مجمع عمومی ارائه شود و اگر این کار هم انجام نشود، اتفاق بدی رخ نداده است. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های شهنازی در ادامه می‌آید:
* فکر می‌کنم هنوز بندهایی از اساسنامه باقی‌مانده باشد و ما تلاش خود را در جلسه‌ای که روز شنبه برای اصلاح اساسنامه داریم، خواهیم کرد تا آن را آماده کنیم اما فکر می‌کنم به این مجمع آن طور که دل‌مان می‌خواهد نرسد. البته اینکه به مجمع هم نرسد، اتفاق خیلی بدی نیست چون می‌توانیم با فراغ بال بیشتر و آنالیز بیشتری آن را آماده کنیم.
* البته بخش‌های مهم اساسنامه که باید مورد بررسی و بحث قرار می‌گرفت به اتمام رسیده است اما جمع‌بندی آن فکر می‌کنم بعد از مجمع باشد.
* ما باید همزمان که اساسنامه را اصلاح می‌کنیم مصوبات را به IOC بفرستیم و نظرات اصلاحی آنها را داشته باشیم. همچنین همکاران عزیزمان در دولت را هم در جریان بگذاریم چرا که نمی‌خواهیم در تقابل بیفتیم. باید این هنر را داشته باشیم که نظرات دولت، IOC، هیئت اجرایی و مجمع را همسان‌سازی کنیم. از آنجا که تجربه این کار را داریم، خیلی نگران نیستیم.
* برای بازی‌های کشورهای اسلامی جمع‌بندی انجام شده است. تنها یکی دو فدراسیون دلایل کافی برای گرفتن سهمیه بیشتر داشتند که ما هم مورد تجدیدنظر قرار دادیم. دو سهمیه به بوکس و 6 سهمیه به تیراندازی اضافه شد. واترپلو نیز جزو رشته‌های اعزامی قرار گرفت. در کل کاروان ما که شامل ورزشکار، کادر فنی و همراه است، فکر می‌کنم 270 نفر خواهد بود.